Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه:

مسئولان با پرخوری و خوشگذرانی درد مردم رنج کشیده را نمی فهمند


امام جمعه موقت ابرکوه گفت: مسئولان ساده زندگی کردن را پیش بگیرند تا درد مردم را بفهمند، چرا که با پرخوری و خوش گذرانی نمی توانند درد این مردم رنج کشیده را درک کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین نماز جمعه ابرکوه در سال جدید به امامت حجت الاسلام زینل توحیدی در مصلای شهدا محراب اقامه شد.

حجت الاسلام توحیدی امام جمعه موقت در خطبه های اولین نماز جمعه سال 96 با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، اظهار کرد: مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، دلیل اهمیت و حساسیت موضوع است.

توحیدی افزود: تمام هدف رهبر انقلاب از تاکید بر اقتصاد مقاومتی این است که ما وابسته به دشمنان اسلام نباشیم و دستمان به سوی بیگانگان خصوصاً آمریکا و اسرائیلی ها دراز نشود. چرا که حوزه عزت در مکتب اسلام اول مخصوص ذات اقدس پروردگار و سپس پیامبر (ص) و بعد از آن برای انسان های مومن و متدین قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: روزی که دستان ما برای کمک به سمت دشمن دراز شود و به آنها التماس کنیم، آن روز؛ روز ذلت و خواری ما است و آنها به هدف خود که در دست گرفتن سرنوشت و مقدرات ما است، رسیده اند.

امام جمعه موقت ابرکوه تصریح کرد: انسان یا باید ذلت را بپذیرد و زندگی دنیوی و مادی را رونق دهد و یا باید عزت را بپذیرد، که از آن خدا و رسول است و با دشمنان مبارزه کند.

وی با اشاره به حقوق های غیر متعارف برخی مسئولین کشور، تصریح کرد: به عنوان یک طلبه حقیر به مسئولان نصیحت می کنم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و بپاش و بریزهای پرهزینه و زائد را کنار گذارند. ساده زندگی کردن را پیش بگیرند تا درد مردم را بفهمند، چرا که با پرخوری و خوش گذرانی نمی توانند به درد این مردم رنج کشیده، برسند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد