Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس:

مسئولان مشکلات مردم را نمی‌بینند


نماینده مردم ابرکوه در مجلس، با اشاره به ضعف احترام به قانون، گفت: متاسفانه امروزه مسئولان از مردم جدا شدند و مشکلات آن‌ها را نمی‌بینند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا صباغیان عصر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه‌ای کاش در کنار پیشرفت‌ها، مشکلات استان هم مطرح می‌شد، اظهار داشت: ما نباید یکجانبه نگاه کنیم، این می‌تواند وضعیت روشنتری را برای تصمیم گیری منتشر کند.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلاتی از جمله افزایش طلاق و اعتیاد در جامعه هم در چنین نشست‌هایی مطرح شود افزود: امروز معضل اصلی کشور ما این است که حجم دولت افزایش پیدا کرده و در زمینه خصوصی‌سازی نتوانستیم آن طور که باید و شاید موفق عمل کنیم.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما قانون ضعیف است و سلایق به راحتی قانون را کنار می‌زند و احترام به قانون در کشور ما حتی توسط مسئولان وجود ندارد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شوارای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها در صورتی محقق می‌شود که کار کار‌شناسی و قانونمندانه انجام شود پس باید به این موضوع توجه بسیار خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز متاسفانه مسئولان از مردم جدا شده‌اند و به هیچ عنوان مسئولان مشکلات مردم را مشاهده نمی‌کنند که بخواهند برای آن تصمیم درستی بگیرند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد