Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


مسیر راهپیمایی 22 بهمن در ابرکوه/ تجمع میدان امام حسین(ع) ساعت 9 صبح


دبیر ستاد دهه فجر ابرکوه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، مسیر تعیین شده برای برگزاری این راهپیمایی در ابرکوه را اعلام کرد.

1.

.

به گزارش سروابرکوه، جواد عادل دبیر ستاد دهه فجر ابرکوه با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن تجلی اقتدار و شکوه ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی است، اظهار داشت: 22 بهمن روز نمایش وحدت و یکپارچگی ملت است.

وی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان ابرکوه، فردا با حضور حماسی و پرشور در صفوفی متحد و یکپارچه بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی پیوند خود را اعلام می دارند.

دبیر ستاد دهه فجر ابرکوه  گفت: تجمع بزرگ مردم ولایت مدار ابرکوه، روز 22 بهمن ساعت 9 صبح در میدان امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‎شود.

وی به مسیر راهپیمایی ابرکوه اشاره کرد و افزود: پس از تجمع مردمی، مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ساعت 10 صبح  از میدان امام حسین(ع) شروع و به استادیوم شهید پوراکبری ختم شده  و قطعنامه قرائت خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد ابرکوه، از مردم همیشه در صحنه شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و سران استکبار است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد