Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عکس/

مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات هلال احمر یزد از پایگاه امداد ونجات جاده ای ابرکوه بازدید کرد


مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری شهید دهقان ابرکوه بازدید و با امدادگران و نجاتگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد زارع سروی مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات هلال احمر استان یزد با حضور در جمع امدادگران و اعضاء جوان جمعیت هلال احمر به پای صحبت‌ها و درخواست‌های آنان نشست.

مشاور مدیرعامل در امور امداد و نجات هلال احمر استان یزد هدف از این بازدید را بررسی وضعیت و آمادگی نیروهای امدادی و بررسی مسائل  ومشکلات پایگاه وعوامل امدادی ، ایجاد انگیزه بیشتر نجاتگران  و پرسنل فعال و خدوم این جمعیت دانست.

وی گفت : اینکه نجاتگران حاضر پایگاه های امداد و نجات بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان و آسیب دیدگاه هستند،  و بهترین دوران زندگی خود یعنی جوانی شان را صرف خدمت به هموطنانشان می کنند ستودنی است.

این مقام مسئول از زحمات همه امدادگران و نجاتگران تقدیر و تشکر نمود و در ادامه بیان نمود: این که افرادی با از خودگذشتگی، خدمت رسانی به مردم را برگزینند و در هر شرایطی امدادرسانی را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند، نشانه بارز ایثار است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد