Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

مشکلات کشور در لوزان و ژنو حل نمی شود/ عده ای به دشمن باج می دهند تا نگاه چپ به کشور نکند


امام جمعه بخش بهمن گفت: اگر ما خصوصیات فرد اصلح را از زبان امام و رهبر بیان می کنیم، دلیل بر طرفداری نیست، بلکه وظیفه ما روشنگری است.

به گزارش سرو ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعهدر رابطه با حضور در انتخابات گفت: گاهی ما شرایط یک فرد اصلح از زبان امام و رهبرمان را بیان می کنیم و عده ای به ما ایراد می گیرند که شما از فردی خاص طرفداری می کنید. حقیقت این است که امروز وظیفه همه ما خصوصاً یک امام جمعه روشنگری است؛ امام جمعه سرباز جان برکف مقام معظم رهبری(مدظله) و در خط مقدم ولایت است که باید مردم را نسبت به زمان آگاه کند و لو اینکه به مذاق عده ای خوش نیاید.


حجت الاسلام رضا علیزاده ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(حفظ الله) در دیدار با کارگران، اظهار کرد: مسؤولان کشور به مذاکرات هسته اي و یا مسائلی مانندآن برای حل مشکلات کشور دل نبندند و تصور نکنند که مشکلات کشور با مذاکره در لوزان و ژنو حل مي شود؛ بلکه برای حل مشکلات کشور باید به استحکام داخلی روی آورد.

علیزاده تصریح کرد: آمریکایی ها با اقدامات اخیر خود نشان دادند که هنوز با ایران دشمنی دارند و دشمنی آن ها پایانی ندارد. لذا مردم ایران نیز تا کنون ثابت کرده اند با وجود همه دشمنی ها پیشرفت های چشمگیری داشته اند، حالا اگر این تحریم ها و دشمنی ها سال های سال نیز ادامه داشته باشد، باز هم ایران پیشرفت خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در سال 1975 میلادی در ویتنام 3 میلیون نفر را کشته و 500 هزار تن بمب به این سرزمین ریختند اما پس از 16 سال با هزاران کشته و صرف هزینه های میلیارد دلاری گریختند. لذا امروز  همه مسلمانان باید در مقابل این شیطان پلید و خونخوار بایستند، چرا که آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود از گرفتن جان انسان ها باکی ندارد.

خطیب جمعه بخش بهمن یادآور شد: دهم اردیبهشت ماه سالروز آغاز مهمترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در سال 61 است که با عنوان «عملیات بیت المقدس» و با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش آغاز شد و در نهایت به یاری خداوند و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران، به آزادسازی خرمشهر منجر شد.


علیزاده ضمن اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم (ع)، گفت: یکی از سیره های امام هفتم که همه ما خصوصا دولتمردان باید بیاموزند، ایستادن در مقابل طاغوت است. آن حضرت، هرگز در برابر طاغوت ها سر خم نكرد و تسليم آنها نشد اما عده اي هستند که مي ترسند در مقابل طاغوت بايستند لذا هميشه مي خواهند به طاغوت باج بدهند تا مبادا آنها به ملت و کشور ما چپ نگاه کنند.

وی در ادامه با تبریک هفته معلم و مبعث پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: ایجاد و توسعه عدالت اجتماعی، ترویج فضائل اخلاقی، تحکیم وحدت انسان ها و پایان بخشیدن به اختلافات مردم که از روی جهل و غفلت و ناآگاهی و پیروی هوای نفس و برتری جویی صورت می‌گرفت، از جمله اهداف مهم بعثت پیامبر بود.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد