Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

مهم‌ترین وظیفه نخبگان ابرکوهی جلو بردن مرزهای دانش و فن‌آوری است/ خیانت حکومت پهلوی در جدایی بحرین از ایران سرمایه‌های عظیمی از کشورمان دور کرد


امام‌جمعه ابرکوه گفت: خیانت حکومت پهلوی در جدایی بحرین از ایران، باهدف ایجاد پایگاهی نظامی برای آمریکا و انگلیس، سرمایه‌های عظیمی از کشورمان دور کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه امروز ابرکوه اظهار کرد: در دیدار جمعی از جوانان نخبه و نیز ورزشکاران کشورمان در روزهای گذشته با مقام معظّم رهبری؛ ایشان مهم‌ترین وظیفه نسل جوان نخبه را علاوه بر ادامه پرشتاب مسیر موفقیت‌آمیز علمی کشور، جلو بردن مرزهای دانش و فن‌آوری دانستند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در ابرکوه نیز، چنین جوانان توانمندی، همچون زارع زاده ابرقویی که در کنکور سراسری رتبه اوّل منطقه 3 و رتبه دهم کشوری را با موفقیت کسب کرد داریم.

وی ضمن تبریک موفقیت این جوان ابرکوهی ادامه داد: این جوانان نخبه و افتخارآفرین هستند که برگ زرین در صفحات علمی و عملی کشور، استان و شهرستان ثبت می‌کنند و باهمت خود مشکلات را دور زده و بدون توقّف مسیر پیشرفت را ادامه می‌دهند.

خیانت پهلویان در جدایی بحرین از ایران سرمایه‌های عظیمی را از کشور دور کرد
امام‌جمعه ابرکوه در بخش دیگر از سخنان خود به واقعه 23 مرداد و سالروز خیانت شاه به این کشور و ملّت در جدا کردن استان چهاردهم ایران یعنی بحرین از سرزمین مادری خود و مستقل کردن این جزیره به دستور آمریکا و انگلیس در سال 1350 پرداخت.

حسینی افزود: هدف اصلی این جدایی این بود که بحرین به پایگاه نظامی امریکا و انگلیس در منطقه تبدیل شود.

وی تأکید کرد: اگر این خیانت به کشور نشده بود، 70 درصد از منابع گازی و پروتئینی خلیج‌فارس متعلق به کشورمان بود و ایران حق قانونی داشت از تمام کشتی‌های در حال عبور حق عبور از آب‌های ایران را بگیرد.

خطیب جمعه ابرکوه افزود: در ضمن تمام صنعت مروارید خلیج‌فارس به ایران تعلّق داشت و این جزیره سوق‌الجیشی می‌توانست برای ایران اهرم فشاری بر دولت‌های مرتجع عرب در منطقه باشد و اکنون دیگر شاهد حضور و جولان ناوهای آمریکائی در خلیج نبودیم، اما لعنت خدا بر خاندان پهلوی که بزرگ‌ترین خیانت را در حق ملت و کشور کردند.

"مقاومت" تنها راهبرد پیروزی امت‌های اسلامی است
امام‌جمعه ابرکوه به 23 مرداد و سالروز پیروزی جبهه مقاومت حزب‌الله در جنگ 33 روزه با اسرائیل و روز مقاومت اسلامی در سال 2006 میلادی اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال این پیروزی نقش و ظهور جبهه مقاومت در جهان اسلام آشکارتر شد و به‌عنوان سدی محکم در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه و تجاوزکارانه جریان غربی، عبری، عربی در سوریه، عراق، فلسطین، لبنان و کشورهای منطقه شد.

وی بابیان اینکه پیروزی 33 روزه حزب‌الله بر اسرائیل راهبرد "مقاومت" را تنها راهبرد مؤثر جهت ایستادگی در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: این پیروزی، هویت حکام نژادپرست آمریکا و انگلیس را روزبه‌روز برای مردم جهان آشکارتر کرد.

خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: هر روز مردم کوچه و بازار سیاه‌پوستان، هدف تیراندازی‌های مرگبار و ملی‌گرایی سفیدپوستان نژادپرست قرار می‌گیرند و نقش ترامپ هم نه‌فقط افزایش خشونت بین‌المللی بلکه افزایش خشونت داخلی برای خود آمریکائی‌ها است.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد