Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

موفقیت تیم هسته ای شایسته جشن ملی بود/ افراد پشت تریبون اول مردم را در نظر بگیرند


فرماندار ضمن بیان اینکه عده ای می خواهند مذاکرات را ناچیز جلوه دهند گفت: سخنرانان مردم را در نظر بگیرند، چون مردم خوب می فهمند دولت چه کرده است.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور حسینی امام جمعه ابرکوه و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه ضمن تقدیر از مردم شهرستان بخاطر انجام برنامه های خود جوش در دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب کاملا مردم است، چرا که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و حضور آنان نشان دهنده این موضوع است. لذا مسئولین باید در خدمت به مردم تلاش کنند و بدانند که حضور آنان در هر سطح مدیریتی ناشی از اراده مردم است.

رسولی با اشاره به اجرای برجام گفت: به فضل خداوند مسئله برجام به سرانجام خوبی رسید، اما عده ای این موضوع را قبول نمی کنند و در پشت تریبون ها چنین جلوه می دهند که برجام که با تلاش دیپلمات های ایران و در رأس آنان رئیس جمهور، حمایت مقام معظم رهبری و صبر و مقاومت ملت ایران به سرانجام رسید، یک اتفاق ساده و کوچک است.

وی در ادامه تأکید کرد: این مذاکرات و توافقات اگر برای هر کشور دیگری صورت می گرفت، برای آن جشن ملی برپا می کردند اما در ایران عده ای سعی دارند این موفقیت بزرگ را بی نتیجه جلوه دهند.

فرماندار ابرکوه افزود: همه کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن داشتند در اوج فشار تحریم ها، با ایران وارد مذاکره شدند و تیم 20 نفره مذاکره کننده ایران در مقابل بیش از 300 نفر از مردان سیاسی دنیا، پای میز مذاکره نشست و در اولین قدم میلیارد ها دلار از سرمایه بلوکه شده ایران، به کشور بازگشت.

رسولی بیان کرد: متاسفانه وقتی تریبون به دست برخی از افراد می افتد، دولت را زیر سوال می برند و قبول نمی کند که این دولت، دولتی برآمده از خود مردم است. اما مردم خودشان خوب می فهمند و تشخیص می دهند که دولت برایشان کاری انجام داده است یا نه!

این مقام مسئول خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: شما به عنوان نماینده دولت باید از آن حمایت کنید. بعد از این هم سخنرانان اول مردم را در نظر بگیرند زیرا مردم به همه چیز آگاهند.

وی در رابطه اقدامات انجام شده برای برگزار انتخابات گفت: در روز 7 اسفند 92 صندوق در 46 شعبه اخذ رأی با تلاش هیئت های اجرایی و نظارت، آماده خدمت گذاری به مردم می باشند. در همین راستا به تعداد شعب، نمایندگان فرماندار، بخشدار، بازرس، سربازرس و کاربر رایانه نسبت به وظایف خود توجیه شده اند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 2.3333333333333335 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد