Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

موفقیت پرتاب «ماهواره بر سیمرغ» خشم آمریکا را برآورد/ دولت از تحریم های دشمن نهراسد/ رادیو ابرکوه راه اندازی می شود


امام جمعه ابرکوه گفت: چون موفقیت پرتاب ماهواره بر سیمرغ، به مذاق آمریکایی ها خوش نیامده است و بهانه گیری می کنند و آن را به برجام نسبت می دهند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های امروز نماز جمعه، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: در هفته گذشته سیمرغ سعادت کانون علم و فن آوری ایران از سکّوی سمنان به پرواز درآمد و با استقرار موفق در فضا به عنوان نماد قدرت علمی پژوهشی ایران بازتاب گسترده ای در جهان داشت.

حسینی افزود: امّا طبق معمول این موفقیّت به مذاق امریکایی ها خوش نیامد و سعی کردند به رغم نداشتن هیچگونه ارتباط و سنخیتی، آن را به برجام نسبت دهند و آن را پاسخ عملی به مصوبه مجلس آمریکا بدانند و بهانه گیری کنند! این نمایندگان احمق امریکا به خیال خامشان با این مصوبه ها می توانند ایران را در پیشرفت همه جانبه خود مهار کنند، غافل از اینکه پاسخ دولتمردان ما که در شانزده بند تنظیم شده هوشمندانه و مقتدرانه و پشیمان کننده خواهد بود.

دولت از تهدیدها و تحریم های دشمن، هراسی نداشته باشد
خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری گفت: ایشان در حکم خود اطمینان داده اند که ملت غیور و شجاع ایران، خدمتگزاران را در دشواری ها و مقابله با زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: لذا دولت آینده باید از تهدیدها و تحریم های دشمن، هراسی نداشته و از حضور آنها غافل نباشد. دولت بداند که هزینه تسلیم شدن در برابر امریکا و قدرت های زورگو به مراتب بیشتر از هزینه ایستادگی در برابر آنها است. تعامل بین المللی دولت، ضرورتی غیرقابل انکار دارد اما متوجه دسیسه های دشمن باشد و در پاسخ به آنها در زمینه حفظ هویّت اسلامی، انقلابی و تقویت زمینه های اقتصادی و فرهنگی، قوی تر باشد.

مسئولین ظرفیّت ها را شناسایی و از آنها بهره برداری کنند
حسینی با تأکید بر اینکه مسئولین باید استعدادها و ظرفیّت ها را بشناسند و از آنها بهره برداری کنند، بیان کرد: دولت دوازدهم باید مبارزه با فساد را اولویّت قرار دهد و مسئولین دولت از نظرات انتقادکنندگان برآشفته نشوند و انتقادپذیر باشند. و قدر نیروهای انقلابی، مؤمن و پرانگیزه را بدانند که همین ها در مشکلات، کشور را حفظ می کنند و سینه سپر می کنند.

امام جمعه ابرکوه گفت: امیدوارم رئیس جمهور و دولت آینده بتوانند با تدبیر در برابر هجمة گسترده بدخواهان و بحران آفرینان با حمایت از تولید و اشتغال در جبهة اقتصادی و حمایت از نیروهای انقلاب در جبهة فرهنگی و یکسان سازی مواضع، بر موج بحران ها فائق آیند و کشور را از گزند دشمنان مصون دارند و سران کاخ سفید را که به گفته ترامپ، آشغالدانی واقعی است، منکوب وسرخورده کنند.

رادیو ابرکوه راه اندازی می شود
وی اذعان کرد: با پیگیری های کتبی و تلفنی در مدت 5 سال گذشته، تلاش های حسین مقیمی و حمایت سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، به لطف خدا هفته گذشته جلسه هماهنگی نهایی با حضور مدیر کل صدا و سیما استان برگزار شد و چنانچه مشکلی در روند اجرایی آن پیش نیاید، ان شاءالله در نیمه دوم سال جاری این امتیاز در شهرستان مستقر خواهد شد.

حسینی در پایان ضمن آرزوی توفیقات الهی برای حجاج بیت الله الحرام پس از یک سال وقفه خاطر نشان کرد: امیدوارم این عزیزان با اعمال و مناسک خود آئینه تمام نمای مناسک حج ابراهیمی باشند. حج ابراهیمی یعنی حج در پرتو ایمان و اتحاد امت اسلام و تبّری جستن از شرک، ظلم و طاغوت که جلوه ای از عبادت توأم با سیاست است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد