Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

ناآگاهی و عدم رشدفکری در ازدواج های زود هنگام معضلی برای جامعه


امام جمعه بخش بهمن در کارگاه آموزشی ازدواج گفت: بر اساس بررسی های انجام گرفته به علت ناآگاهی و عدم رشد مناسب فکری، ازدواج های زودهنگام به سمت ناکامی می رود که معضلی برای جامعه است.

به گزارش سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی اولیاء دانش آموزان شهر مهردشت با موضوع آسیب های اجتماعی، ازدواج و راه های جلوگیری از طلاق در آموزشگاه شهید جهانی این شهر با حضور حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده ضمن بر شمردن اهمیت ازدواج در اسلام اظهار کرد: خانواده مهمترین راهنما برای فرزندانشان در امر ازدواج هستند و باید جوانان را با منطق به سمت ازدواج سالم و پایدار راهنمایی کنند و یکی از کانون های مهم جامعه خانواده است، همه باید تلاش کنیم تا بنیان و ریشه خانواده را سالم نگه داریم.

علیزاده تصریح کرد: ازدواج به عنوان مقدس ترین امر در دین مبین اسلام مطرح و به انجام آن تاکید فراوانی شده ولی ازدواج های زود هنگام به معضلی در جامعه تبدیل شد که عمده دلایل آن فشار خانوادگی و یا اصرار خود شخص بود که بر اساس بررسی های انجام گرفته به علت ناآگاهی و عدم رشد مناسب فکری اینگونه ازدواج ها به سمت ناکامی پیش می روند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد