Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

نامزدهای تأیید نشده قانون را تمکین کنند/ کاندیداهای شورای شهر ابرکوه به وفاق برسند که آراء پراکنده نشود


امام جمعه ابرکوه گفت: نامزدهای شورای شهر ابرکوه، موقعیت خود را ارزیابی کنند و با نامزدهای توانمندتر به وفاق و وحدت نظر برسند، تا آراء پراکنده نشود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: ستاد انتخابات کشور از جمع انبوه ثبت نام کنندگان ریاست جمهوری 6 نفر واجد را صلاحیت معرفی کرد.


نامزدهای شورای شهر ابرکوه به وفاق برسند که آراء پراکنده نشود
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مردم عزیز به لطف خدا برنامه های داوطلبین را رصد خواهند کرد و به نامزد برنامه دار که در مراحل نظام اجرائی کشور از جاده انصاف و صبوری خارج نشود و حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب باشد.

خطیب جمعه ابرکوه بیان کردک همچنین مسئولین اجرائی بدانند حق هواداری از هیچ نامزدی را نداشته و نباید در نشست های سیاسی شرکت کنند که تخلف است.

وی با تاکید بر این مطلب که نامزدهای تأیید نشده قانون را تمکین کنند، گفت: هواداران نامزد ها در مراحل تبلیغاتی سعی کنند از بمب های خبری و موج سازی های دروغین، بد اخلاقی های تبلیغاتی و تخریب جریان مقابل پرهیز کنند.

حسینی با اشاره به تعداد زیاد کاندیداهای شورای شهر که تأیید صلاحیت شدند، تصریح کرد: حدود 40 نامزد شورای شهر در ابرکوه، موقعیت خود را ارزیابی کنند و با نامزدهای توانمندتر به وفاق و وحدت نظر برسند، تا آراء پراکنده نشود.


وابستگی مغزی؛ خطرناک ترین وابستگی است
وی در آستانه سالروز اعلام انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام راحل می دانستند که بنای نهادهای انقلابی و دانشگاه ها که بر فرهنگ استعماری دست ساز نظام ستم شاهی حاکم بود، بر روی آب بنا شده است.

حسینی افزود: ایشان بر ضرورت تحوّل و انقلاب در افکار دانشگاهیان، اساتید و نسل جوان پی بردند و فرمودند: ما می خواهیم دانشگاه و کشوری داشته باشیم که ما را از وابستگی مغزی که مقدم و خطرناک تر از همه وابستگی ها است، نجات دهد .

امام جمعه ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسدارن گفت: سپاه بزرگترین نهادی است که با مأموریت خود انصافاً اسمی با مُسّما یافت و از انقلاب و دستاوردهای آن تا به امروز پاسداری کرد و فرموده حضرت امام (ره): اگر سپاه نبود کشور هم نبود ؛ را تحقق بخشید.

حسینی اذعان کرد: این نهاد در طول دوران دفاع مقدس به رغم نبود امکانات با روحیه انقلابی و خودباوری، ابتکاراتی را در امور مهندسی از خود نشان داد و پس از آن به لحاظ ضرورت بازسازی مراحل بعد از جنگ، امروز نیز در گسترة وسیعی از فعالیّت های سازندگی از قبیل سدسازی و محرومیت زدائی و فعالیّت های سازندگی سهمی به سزا داشته و دارد.

این مقام مسئول با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه امریکا در حمله نظامی به صحرای طبس بیان کرد: این خاطره رساترین نصرت معجزه آسای الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان عید بزرگ مبعث را به همه تبریک گفت و عنوان کرد: بعثت در همة ادوار تاریخ بشر برای ابنیاء الهی بوده است و هدف از بعثت رساندن قافله بشریت به سر منزل عزت و بندگی خدا است، تا از سرگردانی و افتادن درورطه هلاکت و شیطنت نجات یابد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد