Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه خبر داد؛

نجات راننده پيکان وانت از ميان شعله هاي آتش در ابرکوه


فرمانده انتظامي ابرکوه گفت: ماموران انتظامی ابرکوه راننده پيکان وانت حامل پارچه را از ميان شعله هاي آتش نجات دادند.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد کمالي فرمانده انتظامي شهرستان گفت: ماموران گشت پليس پيشگيري به سرپرستي مهدي فتح آبادي و احسان فلاح زاده هنگام گشت زني در بلوار پاسداران ابرکوه، متوجه دود و آتش از يک خودرو پيکان وانت شدند.

به گزارش پایگاه پلیس، کمالي ادامه داد: بلافاصله افسر گشت به طرف خودرو موردنظر رفته و راننده را از داخل خودرو بيرون آورده و با استفاده از کپسول اطفاء حريق خودروي گشت پليس، شعله هاي آتش را خاموش کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه گفت: با توجه به اينکه خودرو وانت پيکان داراي بار پارچه بود و آتش به پارچه ها سرايت کرده بود و همچنين احتمال انفجار کپسول گاز سي ان جي خودرو، دو مامور فداکار پليس در کمال ايثار و از جان گذشتگي ضمن اينکه راننده خودرو را نجات داده، شعله هاي آتش را نيز مهار کردند.

وي، با بيان اينکه با عکس العمل سريع ماموران پليس، راننده خودرو مصدوميت خاصي پيدا نکرده، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشاني، علت اين حادثه را نشت گاز کپسول سي ان جي خودرو اعلام کردند.

فرمانده انتظامي ابرکوه در خاتمه گفت: راننده خودرو که فردي 52 ساله است با خودرو وانت پيکان دوگانه سوز و بار پارچه از اصفهان به اين شهرستان آمده بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد