Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب موقت جمعه بخش بهمن:

ندای اندیشه های امام خمینی در اروپا و آمریکا شنیده می شود/ سرچشمه قیام 15 خرداد مبارزه با اسلام آمریکایی و تحجر گرایی بود


خطیب موقت جمعه بخش بهمن گفت: امروز شکست وزبونی استکبار جهانی و صهیونیست که در کوچه پس کوچه های آمریکا و اروپا شنیده می شود به برکت اندیشه های ناب امام(ره) است از ابتدا سر لوحه نهضت خود قرار داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام محمدی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه مهردشت، با اشاره به تربیت صحیح فرزندان، بویژه تربیت دینی گفت:امام راحل(ره) ثمره و نتیجه یک تربیت صحیح دینی ست و اینطور بود که توانست معادلات ساخت دست بشر را بهم بزند پس خانواده ها باید متوجه این امر باشند که یکی از مهمترین کارکردهای خانواده تربیت صحیح دینی فرزندان است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به مناسبت های چهاردهم و پانزدهم خرداد ابعاد شخصیتی امام راحل را تبیین کرد و گفت: حضرت امام(ره) نمونه انسان کامل در همه زمینه هاست، امام(ره) در بحث علمی جامع علوم معقول و منقول بود.

وی افزود: امروز شکست وزبونی استکبار جهانی و صهیونیست و شعار مرگ بر آمریکایی که در کوچه پس کوچه های آمریکا و اروپا شنیده می شود به برکت اندیشه های ناب و برگرفته از منبع وحی ای است که امام از ابتدا سر لوحه نهضت خود قرار داد و لذا سرچشمه قیام 15 خرداد نیز حرکت در راستای اسلام ناب و مبارزه با اسلام امریکایی و تحجر گرایی بود.

محمدی تصریح کرد: امروز دست های پیدا و پنهانی چه در درون و چه در بیرون کشور وجود دارد که می خواهند آرمان های امام را تحریف کنند.

وی با اشاره به اینکه امام تا آخرین لحظات عمرشان آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند افزود: اما عده ای امروز می خواهند آمریکا را بزک کنند و کلمه شیطان را از سخن امام بردارند و بگویند آمریکا بزرگ است، باید با هوشیاری و بصیرت نسبت به امام و آرمان های وی عنایت بیشتری داشته باشیم.

خطیب موقت جمعه بخش بهمن بر لزوم توجه مومنین به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: در دعای مخصوص ماه رمضان میخوانیم که ماه رمضان، ماه با عظمت وکرامت و با شرافت می باشد که برتمام ماهای قمری شرافت دارد. ماه مبارک رمضان درواقع یک موهبت ویژه الهی بر بندگان خداست که با انجام روزه، خواندن نماز و ترک گناه از برکات آن برخوردار شویم.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد