Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

اجمالی/ رهبر انقلاب در جمع فرماندهان بسیج سراسر كشور:

نرمش قهرمانانه؛ مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است/ امروز دولت آمریکا در رأس استکبار است


دیدار بیش از 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

به گزارش سروابرکوه به نقل ازیزد رسا، دیدار بیش از ۵۰ هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: بسیج مظهر عظمت و نیروی کارامد درونی کشور ماست.

ایشان ادامه دادند: از عوامل مولد روحیه و صبر در زینب کبرا سلام الله علیها و در دیگر اولیاءاللهی این است: دل را صادقانه به راه خدا سپردن.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: در هر جایی که صحنه زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد، باید عزم شما بر عزم دشمن پیروز بشود، اراده شما بر اراده دشمن غالب باید بشود و می شود و این ممکن است. در عرصه هر گونه جهادی و کارزاری پشت کردن به دشمن و هزیمت کردن از نظر اسلام و قرآن ممنوع است.

ایشان تاکید کردند: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حرکتی چه حرکت به جلو و چه حرکت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند:‌ نظام اسلامی جهتگیری خصومتهایش با نظام استکبار است، استکبارجهانی جنایت را در حق ملتها مجاز میداند،امروز دولت آمریکا در رأس استکبار است.

ایشان ادامه دادند: یکی از ویژگی های نظام استکباری خودبرتربینی است. مجموعه های استکباری وقتی خودشان را از بقیه انسان ها مجموعه خودشان را از بقیه مجموعه ها برتر دانستند، وقتی همه چیز را فرع بر خودشان دانستند، یک معادله غلط و خطرناکی در تعاملات جهانی به وجود می آید.

این خبر تکمیل می‌شود…

.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????.

????? ????? ???? ??????? ???? ????? ???? ?? ???? ??????




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد