Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته وحدت؛

نماز وحدت در مسجد جامع ابرکوه اقامه شد


امام جمعه ابرکوه پس از اقامه نماز وحدت گفت: علت همسوئی حکومت وهابی، سلفی و تکفیری آنان در تفرقه افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی این است که سیاست دیروز عمروعاص، امروز به عنوان اسلام آمریکائی بر آن کشور حاکم است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ در هفته وحدت مراسم بزرگداشت هفته وحدت و نماز وحدت در مسجد جامع ابرکوه برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه پس از اقامه نماز، ضمن تبریک میلاد ختمی مرتبت و امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت را میراث حضرت امام (ره) و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد.


حسینی افزود: خروجی وحدت، پیروزی در هدف است خواه در جبهه حق باشد یا باطل؛ یعنی حتی اتحاد جریان باطل هم متضمن پیروزی است.


وی استشهاد موضوع را اتحاد جبهه باطل و شیطانی معاویه در برابر یاران متفرق امیرالمومئنین(ع) و متعاقب آن اتحاد این جبهه باطل در برابر امام حسین(ع) را بیان کرد و گفت: زخم دل های امیرالمومئنین(ع) از بیاناتش در نهج البلاغه گویا است که چگونه از یاران متحد معاویه و تشتت و پراکندگی یاران خود نارضایتی دارد.


امام جمعه شهرستان عنوان کرد: امروز سیاست شیطانی عمروعاص توسط غرب و آمریکا صورت می گیرد و چون مثلث شوم آمریکا و انگلیس و اسرائیل در برابر موج توفنده و پرخروش و قدرتمند انقلاب اسلامی سیاست تفرقه افکنی خود را ناکارآمد دیدند مار سیاه القاعده و داعش را در آستین خود پروراندند و این مار زهرآگین را به جان امت اسلامی انداختند و موفق شدند ضربات سهمگینی را بر وحدت امت اسلامی وارد سازند.


حسینی در این خصوص تاکید کرد: علت همسوئی حکومت وهابی سعودی، مفتی های سلفی و تکفیری آنان در تفرقه افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی این است که سیاست دیروز عمروعاص، امروز به عنوان اسلام آمریکائی بر آن کشور حاکم است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد