Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

نیروهای ارزشی به نام اعتدال به حاشیه رانده نشوند/ جعبه های آتش را به خانه نبرید


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: ما وظیفه داریم از دولت مشروع و مورد حمایت مقام معظم رهبری قویاً حمایت کنیم، لکن مسئولان به هوش باشند تا توسط عوامل جناحی و دگر اندیش بنام اعتدال، نیرو های ارزشی و متدینان و مومنان را از میدان به در نکنند و حاشیه نرانند؛

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله) با مسئولان نظام و بیانات ایشان اظهار داشت: ما بر این باوریم که حربه اصلی شیطان بزرگ(آمریکا) در رسیدن به اهداف نامشروعش، تهدید و تطمیع دولت ها و ملت ها است.
حسینی افزود: آمریکا در کشور ما در صدد ایجاد خطای محاسباتی است که برای مقابله با این شیوه باید مسئولان با تکیه بر قدرت درونی کشور و خود کم ندیدن در برابر دسیسه های دشمن از فرصت ها استفاده کنند، از حاشیه سازی و حاشیه پردازی خودداری کرده، اصول مبنای اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.
مسئولان هوشیار باشند که عوامل جناحی به نام اعتدال، نیروهای ارزشی را به حاشیه نرانند
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: « اعتدال» که شعار دولتمردان ما است مبنای دینی و اجتماعی دارد. ما وظیفه داریم از دولت مشروع و مورد عنایت و حمایت مقام معظم رهبری قویاً حمایت کنیم، لکن مسئولان به هوش باشند تا توسط عوامل جناحی و دگر اندیش  به نام اعتدال، نیرو های حزب الهی، بسیجی، ارزشی، متدینان و مومنان را از میدان به در نکنند و حاشیه نرانند؛ زیرا نیرو های وفادار به انقلاب و نظام، همین بچه های حزب الهی و نیرو های متدین هستند که در برابر دشمن مقاومت می کنند. رسانه ها در موضوعات داخلی جنجال آفرینی نکنند و مصالح عمومی کشور را حفظ کنند.
وی در ادامه با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب ابراز داشت: عفاف مقوله ارزشی عام در جهت منافع و مصالح معنوی جامعه است؛ حجاب و عفاف، شخصیت و متانت زن مسلمان را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد و همه باید صاحب این سرمایه معنوی و اخلاقی باشند. عفت و پاکی در زندگی مسلمان هم برای مرد است و هم برای زن؛ عفت و حیا محصول ایمان است.
خطیب جمعه ابرکوه تاکید داشت: تمامی اعضای بدن باید عفت داشته باشند. بد حجاب و بی حجاب هنجار شکن در برابر مقدسات و معتقدات مسلمین است. در جامعه اسلامی دولت و ملت نباید اجازه به هرزه های ولگردی که وصایا و خون شهدا را عملا به تمسخر می گیرند و با بی اعتنایی به ارزش های دینی جامعه ریشخند می زنند، بی تفاوت باشند.
چرا مجلسیان و مسئولان اجرایی نظام، عزم جزمی بر حفظ شعائر دینی که لازمه آن برخورد با مظاهر بی عفتی است نمی کنند
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: چرا پس از سه و نیم دهه از استقرار نظام اسلامی هنوز از ناحیه دولتمردان، مجلسیان و مسئولان اجرائی نظام، عزم جزمی بر حفظ شعائر دینی و اجتماعی که از حق و حقوق مسلمانان است و لازمه آن برخورد با مظاهر بی عفتی است، مشاهده نمی شود.
حسینی گفت: مقام معظم رهبری (حفظ الله) دیگر با چه زبانی از زعمای قوم و قوای سه گانه باید بخواهند با مظاهر فساد، برخورد کنند؟! چرا اجازه می دهید پیاده نظام های جنگ نرم دشمن با گرفتن دستور های پیاپی از شبکه های ماهواره ای هر روز به شکلی مبتذل بگردند و دل دلسوزان نظام را به درد آورند؟! 
جعبه های آتش (ماهواره) را به خانه نبرید 
وی اذعان داشت: خانواده ها در برابر بی مبالاتی فرزندانشان مسئولند. جوانان ما پاکند، ما به آنها نمی رسیم! به جوان های پاکمان برسیم تا نا پاکان به آنها نرسند! شبکه های فساد از غرب هر دم مشغول پاشیدن بذر گناه و معصیت و غفلت در دل جوانان هستند؛ این جعبه های آتش را به خانه نبرید  تا خرمن ایمان دختران و پسرانمان نسوزد. هدف دشمن این است که با وسوسه به گناه و ترفند های شیطانی، این جوانان را از ما برباید اما زهی خیال باطل. جوانان ما به لطف خدا عشق به اهل بیت(ع) و در سایه امام زمان زمینه ساز جامعه مهدوی هستند.
وی در پایان پیشاپیش میلاد باسعات کریم اهل بیت، امام حسن مجتی (ع) را تبریک گفت و از زحمات بهزیستی برای مدد جویان و تأمین اجتماعی برای پاسخگوئی به نیاز عموم به ویژه در بخش درمان تقدیر نمود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد