Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس:

هدایت و رهبری شهید صدوقی در یزد منجر به ثبت واقعه دهم فروردین در انقلاب شد


نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس گفت: رهبری بارز شهید صدوقی در یزد باعث شد بعد از قم وتبریز سومین شهر در قیام علیه رژیم شاه یزد باشد که وحشت رژیم شاه را منجر شد.

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص اهمیت قیام ونقش مردم یزد در دهم فروردین 57 گفت: حضور مردم یزد در دهم فروردین 57 نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام داشت و زحمات و مدیریت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی به عنوان یار نزدیک به امام بسیار تاثیرگذار بود.

محمد صالح جوکار ادامه داد: رهبری بارز شهید صدوقی در یزد باعث شد بعدار قم وتبریز سومین شهر در قیام علیه رژیم شاه یزد باشد که وحشت رژیم منجرشد، راهپیمایی مسالمت آمیز مردم به خاک وخون کشیده شود ودر تاریخ انقلاب دهم فروردین یزد ثبت شود.

وی ادامه داد: خون شهدای قیام دهم فروردین جریان تازه ای دررگ های نهضت به راه انداخت و انقلاب رادر شهرهای دیگر کشور هدایت کرد و بدین علت قیام مردم یزد در سیر جریان انقلاب نقش ارزنده ای دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد درباره اظهارنظر اوباما مبنی برسوری بودن توافق نامه با ایران در دیداربا پادشاه عربستان و سیاست دوگانه مقامات آمریکایی عنوان داشت: از ابتدا هم مشخص بود که نمی شود به آمریکا ئیها اعتماد کرد اما از آنجایی که ما با مذاکره مشکلی نداریم برای اثبات ادعایمان پای میز مذاکره نشستیم وبا وجود این که اولین نقض توافقات از سوی خود آمریکائی ها صورت گرفته است ما همچنان برتوافقاتمان متعهد هستیم  که این اتفاق به دنیا نشان داد که آمریکائی ها حتی برای هم پیمانانشان نیز قابل اعتماد نیستند چه برسد برای کشورهای کوچک تر و ضعیف ترکه فکر می کنند حمایت آمریکا برای آن ها در منطقه اثر بخش است.

وی با تاکید بر این نکته که آمریکا به دنبال منافع خود و تامین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه می باشد اظهار داشت: کشورهای منطقه باید هوشیارانه عمل کنند زیرا رژیم صهیونیستی خود عامل ناامنی و به خطر انداختن  منطقه است و شکست های پی در پی این رژیم از حزب الله احساس ناامنی را برای این رژیم تشدید کرده فلذا دست خود را به طرف دوست قسم خورده خود دراز کرده است .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد