Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

هدف از اعدام آیت الله شیخ نمر ایجاد جنگ میان شیعه و سنی است


امام جمعه بخش بهمن ضمن تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر، گفت: قطعا این جنایت آل سعود با هماهنگی آمریکا صورته گرفته و هدفی جز ایجاد جنگ طائفه ای، میان شیعه و سنی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، شهادت آیت الله شیخ نمر روحانی شیعی برجسته عربستان، را تسلیت گفت.


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به آیه ( وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ )، اظهار کرد: خبر اعدام روحانی مجاهد، آیت الله شیخ نمر ، از سوی رژیم منحوس آل سعود ، جهان اسلام را در بهت و اندوه فرو برد.


وی افزود: این جنایت عظیم، عمق سرسپردگی سعودیان را به آمریکای جنایتکار نشان داده و ماهیت سفاک این رژیم منحوس را آشکارتر ساخت، و از سویی مدعیان دفاع از حقوق بشر را رسوا نمود.


حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: آل سعود که جنایات زیادی اعم از فاجعه غمبار منا و کشتار مردم بی گناه یمن در پرونده خود دارد، با اعدام این عالم زاهد و مجاهد، برگ سیاه دیگری به پرونده خود اضافه کرد، قطعا چون هر کجا جنایتی صورت می گیرد، رد پای شیطان بزرگ آمریکا هم دیده می شود.


علیزاده تاکید کرد: این جنایت وحشتناک هم بدون اطلاع و آگاهی آنها نبوده و با نظر آنها صورت گرفته است و می توان گفت یک هدف آنها از این گونه جنایات ایجاد جنگ طائفه ای میان شیعه و سنی است.


وی عنوان کرد: این جنایت آل سعود فراموش نمی شود و قطعا در آینده تاوان این عمل نابخردانه را خواهند دید. خون پاک این عالم شهید و 47 مسلمان بیگناه دیگر، خواب راحت از آنها گرفته و جهان اسلام را بیدار می کند و انشاءالله راه سقوط این رژیم پلید را تسریع می بخشد.


امام جمعه گفت: این مصیبت عظیم را به جهان اسلام، مردم عربستان و سایر نقاط جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند می خواهیم خیانت و جنایت خائنان حرم را به خودشان برگرداند. انشاءالله

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ 


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد