Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته دولت؛

همایش دوچرخه سواری نوجوانان ابرکوهی برگزار شد + عکس


نوجوانان بسیجی ابرکوه، با حضور در اردوی یک روزه در همایش دوچرخه سواری و دیگر برنامه های شاد پایگاه بسیج شرکت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش دوچرخه سواری حلقه صالحین نوجوانان شهید تولایی پایگاه محمد رسول الله(ص) در محل تفرجگاه کوه گنبد عالی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت برگزار شد.

در این همایش که به همت فرمانده پایگاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد؛ حجت الاسلام نیکخواه مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان به بیان نکات اخلاقی، اهمیت ورزش و سلامتی پرداخت و گفت: سلامتى ميوه ورزش است؛ در اهميت سلامتى، از پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله در نهج الفصاحه نقل شده که فرمودند: هر كه تنش سالم است و در جماعت خويش ايمن است و قوت روز خويش دارد جهان طبق مراد اوست.

فرمانده پایگاه نیز برگزاری این گونه برنامه های تفریحی ورزشی را لازمه ایجاد جذابیت و آمادگی برای آموزش نوجوانان دانست و گفت: رویکرد این پایگاه اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی سالم با هزینه های بسیار کم است تا بتوان اثر یادگیری و شوق به آموختن را در نوجوانان تقویت کرد.

گفتنی است مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی، قرعه کشی و اهدا جوایز از دیگر برنامه های این اردوی تفریحی بود.

قابل ذکر است در این مراسم مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله(ص) از حوزه مقاومت بسیج حضرت سید الشهدا شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد