Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور فرماندار ابرکوه؛

همایش یک روزه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی از دریچه دوربین سرو ابرکوه


عصر امروز همایش یک روزه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین شهرستان و استان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همایش یک روزه و کارگاه آموزشی کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی با حضور فاطمه نیکجو رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، کانون بسیج مهندسین، مرکز رشد فناوری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این همایش ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: تنها راه مرتفع نمودن مشکل اشتغال و بکارگیری نیروهای حرفه ای در شهرستان، کارآفرینی است که یکی از راهکارهای قانونی که برای این منظور تعریف شده است، مربوط به بخش تعاون می باشد.

زارع: حضور مردم در بخش اقتصاد یکی از شاخه های اقتصاد مقاومتی می باشد که یکی از اقدامات شهرستان ابرکوه در این رابطه تشکیل شرکت توسعه و عمران ابرکوه است که هدف از آن اجرای پروژه های عظیم شهرستانی رانت زا می باشد که صلاح نیست به بخش های خصوصی واگذار شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه تصریح کرد: مشکل اساسی امروز ما و بسیاری از آسیب هایی که در بخش کارآفرینی وجود دارد، حرفه ای نبودن بعضی کارآفرینان و جوانانی است که می خواهند کار جدیدی را آغاز نمایند و این مشکل باید از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی مناسب برطرف شود.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از خدمات ارزنده رقیه بذرافشان و احمد رضا زمانی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تجلیل شد.

گفتنی است سید نبی رسولی فرماندار ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین شهرستانی در  همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی حضور یافتند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد