Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه در جمع جانبازان:

همدلی و اتحاد مهمترین گزینه توسعه شهرستان است


فرماندار ابرکوه به مناسبت روز ولادت حضرت اباالفضل(ع) در جمع جانبازان گفت: همدلی و اتحاد و همچنین همفکری مهمترین گزینه توسعه شهرستان است و این مردم هستند که می توانند شهرستانی آباد را رقم بزنند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با روز میلاد علمدار کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) مراسم گرامیداشت روز جانباز در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابرکوه با حضور جانبازان و مسئولین برگزار شد.

طی این مراسم سید نبی رسولی سرپرست فرمانداری ابرکوه در جمع جانبازان ضمن تبریک ولادت قمر بنی هاشم حضرت عباس (ع) گفت : شما ایثارگران واقعی هستید که امتحان خود را پس داده  و اکنون یکی از امیدهای این شهرستان در مسیر پیشرفت و پویایی به شمار می آیید. لذا از شما عزیزان و رادمردان انتظار داریم  همانگونه که شجاعانه و مردانه در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی ایثار و فداکاری کردید، ایثارگرانه یاری گر مسئولان شهرستان در رفع مشکلات و توسعه شهرستان باشید.

رسولی با اشاره به برخی از فعالیت های در دست اقدام شهرستان اظهار داشت: همدلی و اتحاد و همچنین همفکری مهمترین گزینه توسعه شهرستان است و این مردم هستند که می توانند شهرستانی آباد را رقم بزنند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد