Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

همزمان با تحویل سال، تحویل حال داشته باشیم


امام جمعه ابرکوه در مسجد جامع شهرستان گفت: نوروز فرصت مناسبی است تا دل ها را جلا دهیم و با تحویل سال، تحویل حال داشته باشیم و حال معنوی را جذب و احوالات مادی را، از نفس خود دفع کنیم.

a.

به گزارش سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان، در آستانه سال جدید و حلول بهار طبیعت در مسجد جامع ابرکوه اظهار داشت: عید فرصتی برای بازگشت به هویت الهی و رحمانی خود و به عبارتی دیگر، خویشتن یابی است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: نوروز فرصت مناسبی است تا دل ها را جلا دهیم، روح ها را صفا بخشیم و با تحویل سال، تحویل حال داشته باشیم و حال معنوی را جذب و احوالات مادی، دنیائی، خود خواهی و خود ستائی را از نفس خود دفع کنیم.

حسینی تاکید کرد: باید نوروز برای ما روز نو و حال نو باشد. نوروز از منظر دینی ما، وجاهت خاص معنوی دارد، زیرا به فرموده امام صادق(ع): اولین روز وزیدن نسیم روح افزای بهاری و طلوع خورشید است و همزمان با عید غدیرخم و معرفی امیر المومنین(ع) و انشالله روز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

وی گفت: بجا است که ما به توصیه رسول خدا(ص) عمل کنیم که فرمود: همه روزهاتان را با تواصل و داشتن رابطه حسنه با یکدیگر در راه خدا، نوروز کنید.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد