Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پس از واقعه نماز جمعه روز گذشته یزد مطرح شد

واکنش عجیب معاون استاندار یزد/ نماز جمعه دیروز یزد در شأن دارالعباده نبود و نه حتی در شان مخالفان سیاسی دولت!


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد اعتراض دیروز مردم یزد را در نماز جمعه به دلیل موضع انتخاباتی معاون پارلمانی رئیس جمهور، «مخالفت سیاسی» داتست!

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، محمدعلی طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با انتشار تصویر خود در نماز جمعه دیروز در صفحه شخصی خود نوشت:

می توان منتقد و یا حتی مخالف دولت بود، می شود چشم بر توفیقات دولت بست و یکسره با برجسته سازی مشکلات بر نقاط قوت دولت پرده ای از انکار کشید، می توان تنگ نظرانه رابطه دوسویه مردم و دولت برآمده ازرای آن ها را انکار کرد و اما حرمت نگه داشت و حریم ها را پاس داشت. نماز جمعه امروز یزد در شأن دارالعباده نبود و نه حتی در شان مخالفان سیاسی دولت.عده ای با هدف ایجاد تشنج در سخنرانی دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، شعارهایی دادند که لایق هیچ صاحب منصبی در نظام جمهوری اسلامی نبود مخصوصا شخصیتی که سابقه مسئولیت او نشان از اعتماد همه بخش های حاکمیت به وی دارد. تعجب از آن است که کجای صحبت ایشان این گروه را برآشفت؛ تجلیل از شخصیت های والا مقام و عالمان دینی استان و یا تجلیل از مردم یزد بخاطر استقبال پر شورشان از رئیس جمهور. از موفقیت دولت در مهار تروم و رفع سایه تهدیدها ناراحت شدند و یا از توصیه سخنران به حفظ وحد و انسجام ملی

در رابطه با این سخنان جناب طالبی گفتنی است؛ اهانت به هیچ کس پذیرفتنی نیست، اما مردم حق دارند انتقادهای خود را به گوش مسئولین برسانند و نمی شود هر نوع انتقادی را سیاسی جلوه داد و به این بهانه صدای مردم را خاموش کرد. بهتر است دولت مردان و مسئولان محترم از جمله جناب طالبی بجای فرافکنی، بررسی کنند که چه چیزی موحب شده تا مردم اینگونه صدای اعتراض شان بلند شود. آیا انصافا اگر عملکرد دولت برای مردم قابل دفاع بود، همین مردم بجای اعتراض از معاون رئیس جمهور دفاع نمی کردند.
نکته دیگر اینکه، جناب طالبی و هم طیفان ایشان که از اعتراض مردم تا این حد آشفته شده اند؛ کاش از آشوب طلبی عده ای در سال 88 و به آتش کشیدن امول عمومی و. خدشه وارد کردن به وجهه نظام و لگد زدن به رای ده ها میلیونی مردم هم همینقدر آشفته می شدند و این روزها که در آستانه حماسه عظیم نه دی هستیم، موضع خودشان را نسبت به این مسئله هم بیان می کردند!
 

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد