Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گفتگو با بانوی نام‌آور یزدی:

ورزش تیراندازی نیازمند بودجه و امکانات بسیار است


بانوی ورزشکار و نام‌آور تیراندازی یزد گفت: رشته تیراندازی نیازمند امکانات است اگر مسئولان نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند و ورزشکاران را حمایت کنند می‌توانیم خود را به سرآمدهای جهانی برسانیم.

به گزارش سرو ابرکوه؛ استان یزد دارای نخبه‌های بااستعدادی است که در زمینه‌های مختلف ازجمله ورزش فعالیت می‌کنند. یکی از این ورزشکاران بااستعداد که در سال‌های اخیر خوش درخشیده زهره صادقی است.

زهره صادقی در سال 1375 در شهرستان اقلید به دنیا آمد و مدت 20 سال از سکونت وی در یزد می‌گذرد. پدرش کارمند فولاد آلیاژی و مادرش پرستار است. زمانی که در هنرستان تربیت‌بدنی تحصیل می‌کرد، تیراندازی یکی از درس‌هایی بود که باید می‌گذراند و آن زمان بود که به استعداد خود درزمینهٔ تیراندازی پی برد، ازاین‌رو در کلاس‌های آزاد تیراندازی ثبت‌نام کرد و سرانجام با تلاش توانست به بانوی نام‌آور در رشته تیراندازی با تپانچه تبدیل شود.

وی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو در خصوص موفقیت‌هایش در رشته تیراندازی اذعان کرد: 3 سال است که در این رشته کار می‌کنم و از سال 94 با شرکت در مسابقات کشوری تیراندازی بسیج توانستم مقام دوم را کسب کنم؛ در سال 95 که با تلاش بیشتر رکوردم بالاتر رفت توانستم در مسابقات آزاد تابستانه در ورزشگاه آزادی مقام سوم را کسب کنم.

صادقی ادامه داد: همچنین در مسابقات بسیج در سال 95 توانستم مقام اول را کسب کنم، دریکی از مسابقات قهرمان کشوری که در کرمانشاه برگزار شد، توانستم مدال برنز را کسب کنم و درنهایت سال گذشته در اولین تجربه خود در مسابقات فرامرزی شرکت کرده و موفق به کسب مدال برنز شدم.

این بانوی موفق یزدی در مورد عوامل موفقیت خود خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی رشته‌ای پرهزینه بوده و حمایت خانواده را طلب می‌کند؛ از خدا ممنونم که حمایت والدین و تجربه مربیانم باعث شد تا به موفقیت دست‌یابم.

وی به دیگر تیراندازان توصیه کرد: جدیت به خرج دادن، امید و توکل به خداوند دررسیدن به موفقیت لازمه کار هر ورزشکار است؛ آن‌ها در وهله اول با تلاش و کوشش و بعدازآن با کمک گرفتن از مربیان زبده و حمایت‌طلبی از والدین و مسئولان سعی کنند به موفقیت دست یابند.

صادقی تلاش برای دست یافتن به رکورد بالاتر را ازجمله برنامه‌های ورزشی خود عنوان کرد و افزود: به خاطر آسیبی که دیده‌ام افت رکورد داشته‌ام و در حال حاضر در تلاشم تا رکورد خود را بالا ببرم.

وی که تیراندازی را تا هر وقت که توان داشته باشد ادامه خواهد داد، به دختران یزدی توصیه کرد: در کنار تحصیل رشته ورزشی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و سعی کنند در این زمینه به موفقیت برسند. سلامتی، تقویت روحیه و استفاده بهینه از وقت اولین مزایای گام نهادن درزمینهٔ ورزشی است.

 

وی بابیان اینکه کشور ما دارای پتانسیل بالایی ست و اگر به این پتانسیل‌ها بها داده شود می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم، اظهار کرد: رشته تیراندازی نیازمند امکانات است اگر مسئولان نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند و ورزشکاران را حمایت کنند می‌توانیم خود را به سرآمدهای جهانی برسانیم.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد