Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با انتشار دومین نامه خطاب به جوانان غربی صورت گرفت

پاتک رهبر انقلاب به تبلیغات سوء جبهه کفر


نامه اخیر رهبر انقلاب را می توان پاتکی به تبلیغات سوء استکبار برای معرفی تروریست ها و تکفیری ها به عنوان نماد اسلام و مسلمین تعبیر کرد.

سرو ابرکوه به نقل از عصر فرهنگ؛ بارها شنیده و خوانده ایم که امام زمان(عج) زمانی ظهور خواهند کرد که توده مردم دنیا از تمامی مکاتب مادی و غیر الهی نا امید شده باشند و با هم ظهور منجی را فریاد کنند.
بر همین اساس از انقلاب شکوهمند مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به عنوان انقلابی که در پی ارائه الگویی از یک حکومت دینی موفق است یاد می شود. انقلابی که می کوشد با پبشرفت در تمامی عرصه ها، مردم دنیا را متوجه این حقیقت بکند که می توان حکومتی داشت که در پرتو آن هم کرامت انسانی و هم حقوق مادی توامان حفظ شود.انقلابی که می کوشد تصویر نادرستی که از اسلام به کشورهای دنیا ارائه می شود را اصلاح کند.
امام خمینی(ره) نیز بارها هدف از قیام مردم ایران را زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) خوانده اند، مثلا در جایی می فرمایند: «امیدوارم که ان‌شاء‌الله این روحیه اسلامی و توحیدی باقی باشد، این کشور را ما به صاحب اصلی او، امام زمان(عج) تحویل بدهیم و ملت را تسلیم ایشان بکنیم.»
البته با ارائه این الگو جبهه کفر نیز بی کار ننشست و از همان ابتدا تمام تلاش خود را برای نابودی آن به کار بست. تحمیل 8 دوره جنگ نابرابر، حمایت از منافقین و تروریست ها، تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه، فتنه های 78 و 88 بخشی از تلاش های استکبار برای نابودی این نهضت زمینه ساز بود.
راه حل دیگری که جبهه کفر برای مقابله با موج اسلام خواهی، نهضت های مردمی و خیزش های اسلام خواهانه در پیش گرفت مخدوش کردن چهره اسلام با ارائه شیوه های تحریف شده از آن بود. ترویج وهابیت، بهائیت، بابیت و ایجاد فرقه های متعدد در بین مسلمین از همین نگرش نشات گرفت. اما ایجاد و سازماندهی گروه تروریستی «داعش» جدیدترین حربه استکبار است. گروهی که به نام اسلام و با حمایت غرب و شیوخ عرب به دشمنی اسلام برخاسته است. تروریست هایی که بدون اندک آشنایی با آموزه های ناب اسلام بر خشونت های خود نام اسلام می گذارند و چهره اسلام را در سراسر دنیا مخدوش می کنند. و گرنه چرا باید از انواع و اقسام جنایت ها و شکنجه های عناصر داعش فیلم و عکس در فضای مجازی پراکنده شود؟ مگر غیر از این است که داعش با پوشش اسلام در حال خدمت به استکبار (هم از طریق کشتار مسلمین و هم از جهت بدنام کردن اصل اسلام) است؟
نامه اخیر رهبر انقلاب را می توان پاتکی به این تبلیغات سوء تعبیر کرد. زیرا تبلیغات مسموم دشمن الگویی که توسط خمینی کبیر با یک انقلاب مردمی در حال احیای چهره اسلام و ارائه آن به صورت یک مدل فراگیر زندگی بود را در حد یک گروهک تروریستی خونخوار تنزل داده بود.
رهبر انقلاب در دومین نامه خود به جوانان غرب (اینکه مخاطبان این نامه جوانان غربی بودند نیز خود حاوی نکات فراوانی است) با اعلام برائت از این اقدامات ددمنشانه به خوبی از این حرکات پلید پرده برداشتند. در بخشی از نامه ایشان با اشاره به تحریف برنامه ریزی شده اسلام توسط استعمارگران آمده است: «مستندات مسلّم تاریخی بروشنی نشان میدهد که چگونه تلاقی استعمار با یک تفکّر افراطی و مطرود، آن‌هم در دل یک قبیله‌ی بدوی، بذر تندروی را در این منطقه کاشت. وگرنه چگونه ممکن است از یکی از اخلاقی‌ترین و انسانی‌ترین مکاتب دینی جهان که در متن بنیادینِ خود، گرفتن جان یک انسان را به مثابه‌ی کشتن همه‌ی بشریّت میداند، زباله‌ای مثل داعش بیرون بیاید؟»
ارسال دومین نامه از سوی رهبر انقلاب برای جوانان غربی و درخواست از جوانان متدین جهت استفاده درست از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام و انقلاب همه و همه بیانگر اهمیت تبلیغات سوء دشمن و لزوم مقابله با آن هاست.
رهبر انقلاب با ارسال دومین نامه بار دیگر نکته ای را به انقلابیون یادآور شدند و آن این است که برای دفاع از اسلام مظلوم و مسلمین ستم دیده نباید منتظر حمایت و یا حرکت دولت ها ماند.
رسول محتشم

انتهای پیام/


 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد