Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بنیاد باران به دنبال چیست؟

پرورش نخبه مدیریتی یا اصلاح طلب محض؟


«بنياد باران» در سال 1384 توسط رئیس دولت اصلاحات تاسيس و شعبه استاني آن نيز در تاريخ 28 شهریور ماه 87 در استان يزد افتتاح شد.

به گزارش سروابرکوه؛ یزدندا نوشت: اين بنياد  تقويت زمينه هاي رشد فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، توسعه منابع انساني و پرورش نخبگان براي تصدي مديريت ها، بسط و نهادينه کردن آزادي هاي قانوني و پاسداشت از حرمت انسان و تعمير فرهنگ ملي، عدالت اجتماعي، رفاه عمومي و اقدامات خيرخواهانه از جمله اهداف اين بنياد بشمار مي آيد.


علی اکبر اولیاء، محمد رضا تابش، سید حمید کلانتری، سراج الدین وحیدی، غلامعلی سفید، توحیدی فر، میرغنی زاده، محمد صالح اولیاء، عباس حیدری، دکتر قاسمی، دکتر جلالی، مهدی وحدت، دکتر مدرسی، مهندس امامی و فاطمه عباسقلی زاده اعضاي شوراي مركزي اين بنياد در استان يزد را تشكيل مي‌دهند.

شعبه بنياد باران در استان يزد با انتخاب 15 نفر به عنوان اعضاي شوراي مركزي از سوي مديرعامل بنياد باران در استان يزد آغاز به كار كرد و بعد از افتتاح رسمي نيز اقدام به عضو پذيري مي‌نمايد.

اعضای مرکزی این بیناد در یزد و اعضای اصلی آن در سراسر کشور از کاندیداهای مجلس دهم هستند.

یکی از اعضای بنیاد باران با بیان اینکه فعالیت سیاسی بر مبنای اساسنامه بنیاد ممنوع است در عین حال یادآور شد: بنیاد باران به عنوان اتاق فکر جریان اصلاح‌طلبی در انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری سال 88 به تدوین برنامه اصلاح‌طلبان اقدام کرد!


استاندار استان خراسان در دولت اصلاحات افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی مختلفی برای انتخابات برنامه دارد اما همانطور که برنامه جریان اصلاحات را برای مجلس هشتم، «ما» ارائه دادیم، در آینده هم در این زمینه اقدام خواهیم کرد.


حسن رسولی عضو بنیاد باران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: اگر فعالان جبهه دوم خرداد تمایل داشته باشند می‌توانند از خروجی این اتاق فکر استفاده کنند.


در آبان  1389 بعد از فتنه 88  وب‌گاه رسمی بنیاد باران همزمان با سایت رئیس دولت اصلاحات فیلتر و مسدود شد.

با روی کار  آمدن دولت تدبیر و امید به فتنه گران و دشمنان نظام،  پایگاه اطلاع رسانی بنیاد باران به نشانی اینترنتی http://bonyadbaran.com  دوباره آغاز به کار کرد و البته بیشتر به وب سایت باغی نظام و از سران فتنه 88 شبیه است.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد