Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

پیام راهپیمایی 22 بهمن به فریب‌خوردگان داخلی؛ تا دیر نشده به آغوش ملت برگردید


امام‌جمعه ابرکوه گفت : پیام 40 ساله شدن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن این است؛ که فریب‌خوردگانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند و نان‌ونمک نظام را خورده و نمکدان می‌شکند، تا دیر نشده به آغوش ملت برگردند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ورود ملت قهرمان و انقلابی ایران را به پنجاهمین دهه نظام اسلامی تبریک گفته و از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسینی، پیام حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شکست مجدد دشمن در آخرین حرکات رذیلانه‌اش در جنگ تمام‌عیار اقتصادی برشمرد و گفت : دشمنان 40 سالگی انقلاب را عیناً به معنای چهل سال شکست خود دانستند.

حسینی بابیان اینکه دشمنان امیدی به چهل‌سالگی انقلاب نداشتند، حرکت عظیم مردم را پاسخی دندان‌شکن به آنان عنوان کرد.

پیام راهپیمایی 22 بهمن به فریب‌خوردگان داخلی این است که به آغوش ملت بازگردید
وی، به انعکاس پیام حرکت میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به نیروهای داخلی پرداخت و گفت : فریب‌خوردگانی که احیاناً در زمین دشمن بازی می‌کنند و نان‌ونمک نظام را خورده و نمکدان می‌شکند، باید تا دیر نشده به آغوش ملت برگردند و بدانند که آینده انقلاب مبتنی بر تجربه گذشته‌اش، خروشان و زلال و سرانجام مبارزه با این ملت، ناکامی همه بدخواهان است.

جوانان به‌عنوان مخاطبین اصلی بیانیه رهبر انقلاب خود را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی آماده کنند
خطیب جمعه ابرکوه، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به جوانان در اولین روز ورود نظام اسلامی به دهه پنجاهم افزود : در این بیانیه مهم، جوانان به‌عنوان میراث داران انقلاب و مسئولان آینده کشور، باید به صورتی کارآزموده و پرانگیزه، از انقلاب خود حراست کنند و خود را برای تحقق آرمان بزرگ انقلاب یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) نزدیک کنند.

حسینی تأکید کرد : جوانان باید پیام رهبر عزیز خود را با دل‌وجان بشنوند و قدرتمندانه، نماد پر ابهت و افتخارآمیز ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران جهان خصوصاً آمریکای جنایتکار باشند.  

لزوم دقت اعضای مجمع تشخیص در بررسی پالرمو
وی در بخش دیگر از سخنان خود عنوان کرد : فردا، کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام به رأی گذاشته شود؛ با توجه به حساسیت‌های زیاد این کنوانسیون، لازم است اعضای مجمع با دقت و توجه به این موضوع بپردازند.

امام‌جمعه ابرکوه، جنایت دل‌خراش وهابیون در مدینه منوره و به شهادت رسیدن کودک شیعه 6 ساله به جرم محبت اهل‌بیت (ع) را تسلیت گفته و افزود : خون این طفل مظلوم دودمان آل یهود و وهابیون را بر خواهد کند.

حسینی، ضمن ابراز تأسف از حادثه جنایتکارانه گروهک‌های تکفیری در شهادت جمعی از پاسداران جان‌برکف که از مأموریت صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی بازمی‌گشتند، تصریح کرد : قطعاً این جنایت‌های شرارت‌بار، ملت را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیع دچار تردید نخواهد نمود.

امام‌جمعه ابرکوه، به کنفرانس ورشو که هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب باهدف محکومیت ایران تشکیل‌شده بود پرداخت و بیان کرد : این کنفرانس به‌رغم تلاش گسترده دشمنان برای ایجاد ائتلاف، شکست خورد و حضور عظیم میلیونی مردم در تجدید میثاق با نظام را نتوانستند تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی، در پایان با اشاره به عملکرد دانشگاه پیام نور که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان است، خاطرنشان کرد : تأسیس دانشگاه پیام نور بعد از انقلاب در ابرکوه با هفت عضو هیئت‌علمی، ۶۰ استاد، فارغ‌التحصیلی یک هزار و 900 نفر در مقطع کارشناسی، ۷۰ نفر در مقطع کاردانی و ۶۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، تدوین 5 عنوان کتاب، 20 مقاله علمی و پژوهشی، برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی مختلف، نشانه‌هایی از توجه به علم در این شهرستان است.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد