Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از مسئولین اجرای طرح جی تی ال؛

چه کسانی از تعویق 9 ساله جی تی ال ابرکوه نفع می برند؟/ اگر این طرح در جای دیگر استان بود اینگونه به بازی گرفته می شد؟!


امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به مصوبات سفر رهبری به شهرستان گفت: هیچ کسی پاسخگو نیست سود پول هایی که در سطح استان بنام «جی تی ال» از مردم گرفته شده به کجا می رود و منافع شخصی چه کسانی باعث می شود به رغم پیگیری های مکرر، اجرای این طرح ملی به تعویق بیفتد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تشکر از مسئولین در نکو داشت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به ابرکوه، تصریح کرد: مصوبات سفر رهبری تا حدی اجرایی شده است، اما یکی از برجسته ترین مصوبات، پروژه تولید متانول با مصرف 500 لیتر آب در ثانیه بود که اجرایی کردن آن در این شهرستان کویری عملاً امکان پذیر نبود؛ لذا طرح مذکور به جی تی ال تبدیل شد که متأسفانه همچنان سرگردان و بلا تکلیف مانده است.

جی تی ال به وعده های عمل نشده مسئولین استانی در دولت یازدهم ختم شد
حسینی خاطرنشان کرد: در دولت قبل وقتی استاندار سابق حسب مطالبه مسئولین شهرستان اجرایی شدن جی تی ال را پیگیری می کرد، به وی اَنگهای جاهلانه هواداری از شهرش را می زدند؛ در دولت یازدهم هم به رغم در خواست های مکرّر شهرستان، مقامات ذیربط استانی از مسئولیت پذیری سر باز زده و فقط در مقام قول و حرف مطالبات ما را تحویل گرفتند!

وی تصریح کرد: تا امروز هیچکس پاسخگو نیست پول هایی که سال هاست از مردم در سطح استان بنام جی تی ال ابرکوه گرفته شده و ده ها شِکوه و گلایه بر عزم استراداد آن وجود دارد، تحت نظارت کدام دستگاه ناظر استانی سود آوری دارد و سود پول ها کجا می رود؟! منافع چه کسانی ایجاب می کند این طرح بزرگ مصوب به رغم پیگیری های ماهیانه به بهانه های آمد و رفت سرمایه گذاران داوطلب، 9 سال به تعویق بیفتد.

خطیب جمعه ابرکوه در حمایت از منافع عمومی مردم ابرکوه، افزود: چرا با حقوق و منافع مردم بازی می کنند و مبادی مسئول در استان سکوت معنادار داشته و نظاره گر هستند؟! آیا اگر این طرح عظیم ملی در شهرستان یا استانی دیگر مصوب شده بود اینگونه به بازی گرفته می شد؟!


کدام دستان پشت صحنه سرمایه گذاران را می پراند؟!
حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: دفتر مقام معظم رهبری باید در این خصوص استعلام داشته باشد که چرا این طرح عظیم به رغم گرفتن میلیاردها تومان پول توسط بخش خصوصی همچون استخوان لای زخم مانده است. هر وقت می خواهیم حرف دل مردم را بزنیم می گویند فلان سرمایه گذار آمده، جلسه گرفته ایم و فلان کار را کرده ایم پروژه به زودی اجرایی می شود، اما باید دید کدام دستانی پشت صحنه و در کار است که سرمایه گذاران را می پراند!!!

حسینی در ادامه با اشاره به دیدار نخبگان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با مقام معظم رهبری، گفت:  نسل جوان فعلی توانا تر و هوشمندتر از نسل اوّل انقلاب است، لذا رهبری با درایت و تحلیل هوشمندانه آینده کشور را با وجود این جوانان سرشار از علم و معنویت و روشن می بینند، در حالی که برخی از ما نا امید و بی انگیزه هستیم. اما باید بدانیم حتی در ابرکوه هم نخبگانی هستند که گمنامانه افتخار آفرینی می کنند، لذا باید به آینده موفق نظام امید داشته باشیم.


زن در پرتو حجاب بهترین مادر است
وی اذعان کرد: امروز سالروز توطئه انگلیسی کشف حجاب رضاخانی در سال 1321 می باشد؛ این نقشه استعماری که با نام آزادی زن، اسارت حقیقی زن را در پی داشت موجب ترویج فساد و تباهی در جامعه زنان و سقوط منزلت انسانی و عقب ماندگی جامعه اجتماعی شد. در پرتو حجاب است که زن می تواند نقش سازنده مادری خود را حفظ کند و مظهر تحقّق آمال بشر گردد و جامعه ای ارزشی را پرورش دهد .

امام جمعه ابرکوه ضمن اشاره به قیام خونین طلاب در سال 56، یادآور شد: دشمنان، بد خواهان، و کج اندیشان فراموش نکنند زادگاه انقلاب، حوزه علمیه قم و هویت انقلاب، هویت اسلامی بوده، هست و خواهد بود. ملت ایران این انقلاب را جانمایه خود می داند و گوش به فرمان رهبر فقید انقلاب، هرگز اجازه نخواهد داد این زوزه کشان میدان پیدا کنند و انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

حجت الاسلام حسینی در خاتمه سالروز ولادت امام حسن عکسری(ع) را به مردم ابرکوه و تمام شیعیان جهان تبریک گفته و این روز را گرامی داشت.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد