Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس هیئت دو و میدانی ابرکوه:

چهارمین مسابقه دومیدانی ابرکوه با معرفی برترین‌ها پایان یافت + عکس


رئیس هیئت دو و میدانی ابرکوه گفت: چهارمین مسابقه دومیدانی در سه رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

محمد رضا فلاح زاده رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن دعوت از ورزشکاران جهت رونق و تقویت ورزش دو در شهرستان، با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، هیئت دومیدانی شهرستان ابرکوه یک دوره مسابقه دو سرعت به مسافت 100متر در رده های سنی مختلف  برگزار کرد.

فلاح زاده تصریح کرد: مهدی ابراهیمی پور، مجتبی فلاحزاده و مهدی پورفلاح در رده سنی نونهالان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان محمد مشتاقیان، علیرضا بلوردی و علیرضا افضلی توانستند عناوین اول تا سوم را کسب کرده و در رده سنی جوانان نیز به ترتیب ابوالفضل کارگر، رضا سترگ و کاظم فلاح زاده مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند.

گفتنی است این چهارمین مسابقه دو است که در طی 4 ماه، در ابرکوه برگزار می شود و پیش از این در 12 بهمن سال جاری، نیز مسابقه دو استقامت منطقه ای با حضور استانهای فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و یزد در ابرکوه برگزار شد که در تاریخ ورزش دو و میدانی شهرستان بی سابقه بوده است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد