Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور سرپرستان خانواده ها؛

کارگاه آموزشی «قناعت و صرفه جویی» در کانون کمیته امداد ابرکوه برگزار شد


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: کارگاه آموزشی قناعت و صرفه جویی با حضور 20 نفر از سرپرستان خانواده های مددجو با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در خانواده ها برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان، با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه نجات کشور از بحران های اقتصادی و با هدف فرهنگ سازی خانواده ها، کارگاه آموزشی قناعت و صرفه جویی با حضور مادران، سرپرستان خانواده و نوعروسان عضو کمیته امداد در کانون شهید چمران برگزار شد.

غلامپور افزود: در این کارگاه عابدین پور کارشناس مسائل دینی، مباحثی را در زمینه اهمیت قناعت و صرفه جویی و پرهیز از اسراف مطرح کرد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه بیان کرد: عابدین پور افزایش تولید و بهره وری و صرفه جویی را از جمله مهم‌ترین ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بر فرهنگ سازی جهت جلوگیری از چشم و هم چشمی‌ها و تبذیرها تاکید کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: چگونگی توزیع منابع در دسترس خانواده، برنامه ریزی جهت هماهنگ کردن دخل و خرج، تعامل مناسب بین اعضا و افزایش سطح دانش اقتصادی خانواده از مهمترین راه کارهای فرهنگ سازی مسئله قناعت توسط سرپرستان خانواده هاست.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد