Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

حماسه 9 دی سال 88 ثابت کرد؛

کارگزاران انقلاب و دولت مدیون مردم هستند نه مرفهین بی‌درد چشم دوخته به آمریکا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در پیامی به مناسبت 9 دی گفت : کارگزاران انقلاب و دولت کریمه، باید بدانند پایه‌های میز ریاستشان بر خون شهدایی استوار است، که کشور را از دست اجانب حفظ کردند، نه مرفهین بی‌دردی که چشم بر دست امریکا و اروپا دوخته‌اند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه طی پیامی 9 دی‌ماه سالروز حماسه حضور مردمی، بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

فاتحی در متن پیام نوشت؛

نهم دی‌ماه روز میثاق جاودانه امت با ولایت گرامی باد.

باید حادثه ۹دی را چنان دری گران‌بها سفت و پیرایش کرد. باید بار دیگر به اعجاز ملت بیدار و ولایی ایمان آورد. باید بار دیگر سجده شکر بر خاک سایید و خدای را به نعمت ولایت سپاس گفت.

نهم دی؛ پرده از چهره تزویر اصحاب فتنه کنار زد و سرسپردگی آنان به شیطان را مسجل نمود. نهم دی انقلاب را بیمه کرد و استکبار را که چند صباحی سودای بازگشت دوباره و چنبره بر مال و جان و ناموس ایرانی به سرزده بود، مشت بر دهان، راهی سوراخ خود کرد.

چه نادان‌اند آنان که آزموده را بارها دوباره می‌آزمایند و چه نادان‌تر آنان که به نام ملت، به دشمن گرای نفوذ داده و نفاق و خودفروشی را به‌جایی می‌رسانند و از شیطان تقاضای کتبی برای تحریم دوباره می‌کنند، که گویی سال‌ها کارگزار استکبار در سرزمین اسلامی بوده‌اند.

حافظه تاریخی ملت، خیانت ددمنشانه سران خودفروش فتنه را از یاد نمی‌برد. اگرچه با رأفت اسلامی نظام، آنان از مجازات هشت ماه فتنه و آتش‌افروزی در کشور و تحمیل هزینه‌های گزاف و امیدوار کردن دشمن به اسقاط نظام، جسته و جان ناقابلشان را مدیون مردم و رهبری هستند.

نه دی ثابت کرد اگر پشتیبان ولایت‌فقیه باشید، به مملکت شما آسیب نمی‌رسد. این روز را گرامی می‌داریم و می‌دانیم کارگزاران انقلاب اسلامی و دولت کریمه، باید این روز را یوم‌الله دانسته و بدانند پایه‌های میز ریاستشان بر خون شهدایی استوار است، که کیان این کشور را از دست اجانب حفظ کردند، نه مرفهین بی‌دردی که چشم بر دست امریکا و اروپا دوخته و سرسپرده تسلیم امیال نفسانی فریب‌خوردگان‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه
علی فاتحی

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد