Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کانون فرهنگی هنری « شهدای گمنام » در صادق آباد افتتاح شد


همزمان با دهه کرامت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) روستای صادق آباد با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین کانون فرهنگی هنری مسجد در روستای صادق آباد با عنوان «شهدای گمنام» با حضور جواد عادل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دهه کرامت آغاز به کار کرد.
در این آئین افتتاح جواد عادل در جمع بانوان روستای صادق آباد اظهار داشت: بانوان متدین در روستای صادق آباد که بیشتر به خانه داری مشغول هستند، وقت آزاد زیادتری نسبت به بانوان شاغل دارند که می توانند از این فرصت استفاده نموده و با تجمع در مساجد پیرامون مسائل مختلف از قبیل، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نیازهای جامعه، نیازهای جوانان، و ... بحث و تبادل نظر نموده و با همفکری و مشورت راهکارهای مناسبی که قابلیت اجرایی داشته باشد را ارائه نمایند.
عادل ضمن اشاره به اینکه مدیر مسئولی کانون های شهدای گمنام، تسنیم و حضرت علی اصغر(ع) با بانوان است، ابراز داشت: بانوان می توانند با حضور در این کانون و کانون های دیگر در سطح شهرستان سرمنشاء بسیاری از برکات شوند؛ لذا مسئولین کانون ها می توانند از پتانسیل های بالای اعضا بهره مند شوند و با برنامه ریزی منسجم و دقیق از چنین نیروی فعالی در جهت برگزاری برنامه فرهنگی هنری استفاده کنند.
گفتنی است در پایان مراسم توسط رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدیه ای به مناسبت روز دختر، به فاطمه برزگر مدیر مسئول کانون شهدای گمنام و فهیمه برزگر رابط کانون اهداء شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد