Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور حجت الاسلام رستگار برگزار شد؛

کلاس قصه گویی قرآنی در کتابخانه امام حسن مجتبی(ع)


کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) ابرکوه اقدام به برگزاری یک دوره کلاس قصه گویی و طرح معماهای قرآنی با حضور حجت الاسلام روح الله رستگار نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اظهار داشت: در قصه های قرانی نکته ها و پندهای فراوانی نهفته است که عینی و واقعی بودن رخدادها از ویژگی های برجسته آن می باشد. نکته‌ی جالب توجه آن است که با وجود این‌ که قصه‌های دینی و از جمله قصه‌های قرآنی برای همگان آشنا هستند وپایان آن‌ها روشن است، اما هر بار که نقل می‌شوند از جذابیت و تازگی خاصی مخصوصا برای کودکان و نوجوانان برخوردار هستند.

قاسمی بیان داشت: در راستای افزایش شناخت وآگاهی کودکان و نوجوانان نسبت به قصه های قرآن، مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) اقدام به برگزاری کلاس قصه گویی و طرح معماهای قرآنی توسط حجت الاسلام و المسلمین روح الله رستگار نمود که این کلاس با قرائت سوره های کوچک توسط خردسالان و اهداء جایزه به آنان به پایان رسید.
وی در خاتمه با بیان اینکه این کلاس ها با استقبال پرشور نونهالان و خردسالان روبرو شده گفت: این کلاس ها در هفته های آتی نیز ادامه دارد و می توان با انتخاب قصه هایی دقیق و زیبا در جهت تعالی روحی، ذوقی و شخصیتی کودکان از آن استفاده کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد