Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

ظهر امروز انجام شد

کلنگ زنی اولین نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن ابرکوه+ تصاویر


کلنگ اولین نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن با سرمایه اولیه بالغ‌بر 6 میلیارد تومان، به زمین خورد.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز مراسم کلنگ زنی اولین نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن شهرستان ابرکوه، با حضور مسئولان برگزار شد.

بهره‌برداری سریع‌تر با حمایت مسئولان جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی
سید علیرضا هاشمی نژاد مدیرعامل شرکت طلوع شمس یزد، سرمایه‌گذار این پروژه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: این شرکت در سال 1371 باهمت هزار و 600 نفر از جانبازان استان و بااعتبار 32 میلیون و 324 هزار تومان تشکیل شد.

هاشمی نژاد با اشاره به فعالیت شرکت طلوع شمس در بخش‌های کشاورزی، مرغداری، بازرگانی و... افزود: احداث نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن با تولید 4 مگابایت برق و بالغ‌بر 6 میلیارد تومان سرمایه اولیه، یکی از پروژه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت طلوع شمس یزد، عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت نیروگاه پس از بهره‌برداری در سه شیف کاری انجام می‌شود، زمینه اشتغال 8 نفر از متخصصان خانواده ایثارگر منطقه بخش بهمن فراهم خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه حدود 40 درصد هزینه‌های اولیه در این طرح پرداخت‌شده است، درخواست کرد: مسئولان همچون گذشته با در اختیار گذاشتن خدمات دستگاه‌های خود و معرفی این شرکت جهت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی، ما را در بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه حمایت کنند.

هاشمی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که در ادامه روند کار مانعی به وجود نیاید، نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن در پایان سال جاری و اوایل سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن در حد کلنگ زنی راکد نماند
محمد محامدی سرپرست فرمانداری ابرکوه، در حاشیه کلنگ زنی این طرح، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری جانبازان که بیشترین نقش را در دفاع مقدس و پیشبرد اهداف انقلاب، ایفا کردند در بحث اقتصادی نیز ادامه دارد.

محامدی افزود: با توجه به اینکه برخی طرح‌ها در کشور در حد کلنگ زنی باقی می‌ماند، انتظار داریم پیگیری‌های لازم در پروژه نیروگاه برق صنعتی بخش بهمن، توسط دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران انجام شود، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد