Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

کوچکترین اشتباه محاسباتی داخلی به توطئه استکبار کمک می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: امروز دنیای استکبار به دنبال مهار ایران در اوج می باشد و کوچکترین اشتباه محاسباتی داخلی می تواند به این توطئه کمک کند.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با ماه رمضان، نشست سالیانه مودت فرماندهان پایگاه ها، سربازان متاهل و خانواده هایشان با حضور ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.


حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، گفت: فعالیت در پایگاه بعنوان یک مرکز تأثیر گذار درثبات ارزش های اسلامی، نوعی جهاد است.


تقدسی با اشاره به ماه مبارک رمضان و اینکه بهترین شب های سال در این ماه می باشد، بیان کرد: شب های قدر قلب ماه رمضان است و چه خوب است با اعمال خوب و صالح خود را مشمول دعای امام عصر(عج) در این ماه کنیم و از برکات آن بی نصیب نمانیم.


وی افزود: انجام واجبات و ترک محرمات از جمله راه های رسیدن به سعادت و عاقبت به خیری و پرداختن به حقوق شرعی مانند خمس و زکات و توجه به لقمه حلال از عوامل استجابت دعا دانست.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: امروز دنیای استکبار به دنبال مهار ایران در اوج می باشد و اگر داخلی ها هم دچار اشتباه محاسباتی شوند به عملیاتی شدن این توطئه کمک می کنند.


تقدسی افزود: کسانی تا آخر پای ارزش ها و آرمان های انقلاب می مانند که اعتقاد قلبی داشته باشند. بطوری که در طول انقلاب مشاهده شد برخی بخاطر منافع شخصی یا حزبی نسبت به آرمان های انقلاب دچار انحراف یا تردید شدند.


ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن خیرمقدم و تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه ها و همراهی خانواده های محترم شان اظهار کرد: یک فرمانده پایگاه ، فرمانده و افسر جنگ نرم منطقه استحفاظی خود است.


وی با اشاره به برخی مأموریت های پایگاه های مقاومت تأکید کرد: یک فرمانده پایگاه می تواند با مدیریت نیروهای بسیجی و برنامه ریزی مناسب نقش مهمی ایفا کند.


ابراهیمی عنوان کرد: برخی پایگاه های مقاومت با برنامه ریزی و فعالیت های فرهنگی انجام شده توانستند تا 70 دستگاه ماهواره را در محدوده پایگاه های خود جمع آوری کرده و به نوعی جلو پیشروی ام الفساد جامعه را در محیط مقدس خانواده ها بگیرند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد