Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

درخششی دیگر در دنیای ورزش ابرکوه؛

کویرابرکوه؛ تنها نماینده استان یزد به جمع 16 تیم کشور پیوست


مربی فوتسال کویر ابرکوه از راهیابی این تیم به جمع 16 تیم کشور خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ پس از پیروزی شادی آفرین کویر ابرکوه در اولین دیدار خود با نتیجه 4 بر صفر، مقابل نوجوانان بیدآباد اصفهان؛ این تیم، در دومین روز از رقابت های قهرمانی فوتسال مناطق کشور، در مقابل تیم قدرتمند تراکتور سازی تبریز با نتیجه یک بر یک متوقف گردید.

نوجوانان اتحاد ابرکوه در ادامه مسابقات فوتسال کشوری، در بازی سوم خود به مصاف تیم کیان اصفهان رفت وبا نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

مجددا این تیم در سومین دیدار خود با نتیجه مساوی 2 بر 2 مقابل شهر غدیر البرز جواز صعود به دور حذفی مسابقات را بدست آورد.

شاگردان وحید رجبی نژاد با بازی های خوب و حساب شده توانستند با یک پیروزی و دو تساوی، از گروه خود صعود نموده و به دور حذفی مسابقات راه پیدا نمایند.

وحید رجبی نژاد مربی تیم فوتسال کویر ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: شب گذشته، تیم های کویر ابرکوه و پردیس بافق رقبای خود در مسابقات حذفی را شناختند بر این اساس 32 تیم راه یافته به مسابقات حذفی از صبح امروز، رقابت های خود را آغاز کرد.

رجبی نژاد افزود: پردیس بافق با نشاط جاجرم ساعت 10 امروز صبح مسابقه داشت که با نتیجه 2 بر 2 مساوی کرد ولی نتوانست در ضربات پنالتی دوام بیاورد و از ادامه این مسابقه ماند.

وی گفت: تیم کویر ابرکوه، ساعت 11، مقابل تیم استقلال نوین ماهشهر رفت و در یک بازی تکنیکی و جسورانه موفق شد ماهشهر را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد و به جمع 16 تیم برتر کشور برسد.

مربی تیم فوتسال کویر ابرکوه افزود: ساعت 16 عصر امروز، نیز تیم های طبس و ساری به مصاف هم می روند و برنده این مسابقه فردا مقابل کویر ابرکوه قرار خواهد گرفت و سپس برنده این مسابقه، به جمع 8 تیم برتر کشور خواهد پیوست.

گفتنی است اتحاد ابرکوه نماینده دیگر شهرستان نیز در میانه راه از دور مسابقات خارج شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد