Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در دیدار با تعدادی از اصلاح طلبان این شهر:

گروه های مختلف وجاهت انتخابات آینده را حفظ کنند/«مبانی اقتصاد اسلامی» به کارگزاران دولت آموزش داده شود


امام جمعه ابرکوه در دیدار با تعدادی از اصلاح طلبان این شهر گفت: مجریان امور اقتصادی باید مبانی اقتصادی اسلامی را بیاموزند چون اغلب از فارغ التحصیلان کشورهای اروپایی و غربی اند که تحت تاثیر نظام های سرمایه داری می باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه در دیدار نوروزی با تعدادی از اصلاح طلبان ابرکوهی بر ضرورت همدلی و رعایت عزت و احترام عمومی جهت انجام انتخابات موفق تأکید و اظهار کرد: انتخابات مؤلفه قدرت، عزت، فرهنگ، تمدن و عظمت ملت ایران است که باید به لطف خدا بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

امام جمعه ابرکوه افزود: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات بیانگر رُشد، بلوغ و آگاهی کامل ملت است و مایه مباهات جهانی ایران اسلامی و بُهت و سردرگمی بدخواهان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: گزینش مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، باید آگاهانه و بر مبنای عقلانیت باشد نه احساسات! زیرا کسی که می خواهد سکان اداره کشور را به دستور گیرد باید واجد توانمندی های لازم در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد.

ابرکوه شهر ولایی است نه سیاسی/ گروه های مختلف وجاهت انتخابات آینده را حفظ کنند

این مسئول تاکید کرد: هرکس در عرصه های مدیریتی یا فرهنگی محلّی از اعراب دارد باید در جهت آرمان انقلاب و فرامین ولی فقیه برای ایجاد الفت و همدلی نقطه وفاق و تأثیر گذار باشد و بنده برای همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند عزت و احترام قائلم، زیرا بر این باورم که هرکس که در انقلاب سهمی داشته و یا دارد نیروی خودی است و هرکس با هر طرز تفکّر از آرمان امام و انقلاب و رهبری زاویه گرفت از این دایره خارج شده و باید با انگیزه جذب حداکثری و دفع حداقلی او را به خیل ملت باز گرداند و باید مبنای عملی ما تعامل باشد نه تدافع.

حجت الاسلام حسینی افزود: انتظار بنده از همه مردم و گروه ها این است که در انتخابات آینده وجاهت شهرستان را حفظ کنند، زیرا تا کنون همه نشان داده ایم که ابرکوه شهر ولائی است نه سیاسی، بنابراین با پرهیز از مواضع تخریبی، تقابلی و بداخلاقی سیاسی قابلیت های شهرستان را به عنوان الگوئی موفق به همگان ارائه دهیم.

تیم اقتصادی دولت تلاش مطلوبی در تحقق اقتصاد مقاومتی نداشته است/ کارگزاران اقتصادی دولت باید مبانی اقتصاد اسلامی را بیاموزند

حسینی ادامه داد: این که مقام معظم رهبری در سال جاری نیز عنوان سال اقتصاد مقاومتی با شاخصه تولید واشتغال را مطرح کرده اند، بیانگر این است که تلاش مطلوب و مناسب جهت اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دولت صورت نگرفته و مشکل اساسی این است که تیم اقتصادی دولت و دولت های پیشین مألوف اقتصاد اسلامی نبوده و نیستند.

وی تاکید کرد: ما می دانیم که سیاست گذاران و مجریان امور اقتصادی، اغلب فارغ التحصیل کشورهای اروپائی و امریکائی و یا جاهای دیگر هستند، که چها چوب یافته های علمی آنان اقتصاد لیبرالیستی و سرمایه داری است؛ بنابراین سزاوار است ابتدا اصول و مبانی اقتصاد اسلامی را به کارگزاران اقتصادی در بخش های دولتی و خصوصی آموزش داد چرا که اگر چنین نبود، پیشنهاد حقوق قانونی بیست و چها میلیون تومان در مجلس مطرح نمی شد!

امام جمعه ابرکوه در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دولتمردان باید آستانه تحمّل خود را بالا ببرند و در برابر انتقاد عکس العمل نشان ندهند؛ زیرا انتقاد به معنای تخریب یا تضعیف نیست بلکه به معنای دلسوزی برای بهبود وضعیت اجرائی است؛ وقتی می گوئیم چرا جلو قاچاق و فراراز مالیات گرفته نمی شود؟ ورود روزانه پنچاه کانتینر لباس از ترکیه ورود سوزن نیست بلکه عینی تر از بارشتر است، این هشدارها را باید جدی گرفت تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم گردد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد