Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

گزارش احمد شهید فاقد وجاهت قانونی است


امام جمعه ابرکوه در زمینه پیگیری امور بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بیان کرد: موفق شدیم چند روز قبل با سرپرست محترم وزارت بهداشت و درمان مشکل بیمارستان را پیگیری کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: در عرصه بین المللی و در هفته گذشته، احمد شهید؛ مامور مزدور حقوق بگیر آمریکا در سازمان ملل، و به عنوان گزارشگر این سازمان، گزارشاتی واهی و تکراری از ایران را به استناد اظهارات ضد انقلاب های خارج نشین تهیه کرده بود، که در آن آمده است:" در ایران نقض حقوق زنان، زندانیان، روزنامه نگاران و همجنس گرایان می شود!"

حسینی گفت: سازمان عریض و طویل بین المللی که گزارشگرش این باشد، تکلیفش معلوم است که پطروس غالی، دبیر اسبق آن در خاطرات خود بنویسد: "من دبیر کل سازمان ملل نبودم، بلکه مامور انجام دستورات آمریکا و اسرائیل بودم!" سوء استفاده از مکانیزم ضعیف سازمان ملل و استفاده ابزاری از آن برای فشار روانی و تبلیغاتی بر ایران، سرانجام مثبتی ندارد و این گزارشات دیکته شده فاقد وجاهت قانونی است.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی سال 91 بعنوان سال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی هستیم، به جا است دستگاههای اجرائی، وزارتخانه ها، قوای قانونگذار ، مروری بر عملکرد خود داشته باشند و ببیند چه گزارشی را در اجرائی کردن اهداف سال در بحث تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی داشته اند؟

حسینی اظهار داشت: در بخش داخلی و شهرستانی، به علت محرومیت شهرستان در هر بخشی که لازم بود باید اقدامی تحول بخش صورت گیرد، با این حال مواردی را که قبلا به مردم عزیز شهرستان ابرکوه عرض کرده بودم پیگیری و در حد وسع اجرائی شد.

امام جمعه ابرکوه در خصوص مشکلات بیمارستان افزود: چند روز قبل با سرپرست محترم وزارت بهداشت و درمان مشکلات بیمارستان مانند انتقال بیماران به اقلید و آباده جهت MRI و بیماران قلب جهت درمان،  نبود پزشک متخصص در رشته هائی مانند چشم و گوش و قلب و فیزیوتراپ و ارتوپد، نبود تجهیزات سونو گرافی و ..، را بررسی کردیم.

وی گفت: سرپرست محترم وزارت بهداشت و درمان بیان داشت؛ که بخش عمده مشکلات به عدم پرداخت بودجه تخصیص یافته به بیمارستان در امور اجرائی، درمانی و نیز توسعه بیمارستان، بازمی گردد. در این خصوص آقای دکتر طریقت منفرد به دانشگاه علوم پزشکی استان دستورات لازم را داد و مراتب اجرایی شدن آن توسط فرمانداری در دست پیگیری است و همچنین در زمینه نبود نیروی درمانی و پزشک متخصص، محروم بودن منطقه و نبود انگیزه تامین مالی پزشکان عنوان شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان گفت: طی 2 روز شاهد برپائی رزمایش بزرگ" الی بیت المقدس" توسط فدائیان ولایت و  با حضور چهار گردان بسیجی با محور و ماموریت امداد و نجات و دفاع از کوی و برزن در محل منطقه غدیر بودیم که به همه عوامل عرض تشکر و خدا قوت دارم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد