Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز انجام شد

گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در ابرکوه + تصاویر


نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ابرکوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه نسیم ماندگار، دایر شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی با حضور حسینی امام جمعه، رسولی فرماندار و دیگر مسئولین در محل سالن معلم شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این افتتاحیه و در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، حمید رضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور که یکی از شاخصه های آن گستردگی و تنوع می باشد، با تعداد 100 هزار جلد کتاب در قالب 10 هزار عنوان با همکاری موسسه فرهنگی نسیم ماندگار، انتشارات تلاش تهران و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه دایر شده است.

بصیری افزود: نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان نیز بخشی از این نمایشگاه بزرگ است که شامل انواع بازی های فکری روزِ دنیا، انواع کتاب های ویژه کودک، لوازم التحریر، نقاشی رایگاه چهره کودک و مسابقه نقاشی ویژه کودکان می باشد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب به مدت یه ماه دایر می باشد، گفت: این نمایشگاه که همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب(13:30 تا 15:30) برای بازدید عمومی دایر می باشد، با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گشایش یافته و حتی در روزهای تعطیل و جمعه نیز امکان بازدید برای علاقمندان وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ادامه داد: کتاب های موجود در نمایشگاه که شامل درسی، کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، رمان، تاریخی، روانشناسی، مذهبی و ... می باشد برای خریداران تا سقف 50 درصد تخفیف خواهد داشت.

گفتنی است در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب، نمایشگاه پوسترهای رنگی و کتاب با محتوای آسیب های اجتماعی(فضای مجازی) به همت موسسه سلامت روان راه سبز، برپا شده است که به معرفی انواع آسیب های اجتماعی و راهکار مقابله با آن می پردازد.

انتهای پیام/م.ف 

 

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد