Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

گلزار شهدای ابرکوه عطرافشانی شد


عصر امروز پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه در گلزار شهدا جمع شده تا با آرمان‌های آن یاران سفر کرده تجدید پیمان کنند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر امروز فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل به همراه رسولی فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، خانواده معظم شهداء و ایثارگران گلزار شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
در این مراسم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان را مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران دانست.
حسینی اضافه کرد: شهدا با نثار جان و مال خود امنیت و اقتدار را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند و چون از هستی خود در راه خدا گذشتند از جایگاه مهمی در نزد باری‌تعالی برخوردارند.
وی تصریح کرد: تامین امنیت مردم در جامعه برعهده نیروی انتظامی است و با تقدیم شهدای گرانقدر در راه تامین امنیت توانسته اند اقتدار ایران را به رخ بدخواهان و متجاوزان بکشند.
امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: اقتدار امروز نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی از مردم ناشی می‌شود و نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم در تامین امنیت آنان تلاش می‌کند و با حفظ هوشیاری و آمادگی خود تمام نقشه دشمنان در داخل ایران و در مرزها را خنثی می‌کند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد