Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات یزد در ابرکوه:

۲۵ موکب مردمی استان یزد در مسیر زائران اربعین ایجاد می‌شود


جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات یزد در ابرکوه گفت: امسال ۲۵ موکب مردمی ثبت شده در استان یزد در عراق زیر نظر این ستاد به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، کاظم مشهدی بافانجانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد، در حاشیه اعزام کاروان موکب شهر مهردشت ابرکوه به عراق، در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در ابرکوه اظهار کرد: 20 موکب در کربلا معلی‌، یک موکب در نجف اشرف، دو موکب در شهر مقدس کاظمین، دو موکب در مسیر نجف به کربلا و یک موکب در منطقه چزابه ورودی زائران استان یزد به عتبات وعالیات عراق مستقر شده‌اند. 

وی افزود: موکب‌های این استان به مدت 15 روز از 10 تا 23 آبان ماه امسال میزبان زائران اربعین حسینی‌(ع) در کشور عراق هستند و در این روزها به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

مشهدی بافان با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از خادمان  یزدی در اربعین حسینی به زئران خدمت‌رسانی می‌کنند خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک‌هزار و 100 نفر خادم که از طرف این ستاد سازماندهی شده از قشرهای بازاری، کارگری، کارمندی، تا پزشک در این موکب‌ها در زمینه اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه از ۱۵ هزار زائر تا ۳۰ هزار زائر توسط موکب داران  پذیرایی می‌شوند گفت: در هر وعده 30هزار پرس غذای گرم بین زایران توزیع می‌شود.

جانشین ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان یزد با بیان اینکه استقرار موکب‌های استان یزد در عراق توسط کمک‌های مردمی تامین شده است افزود: از خیران و نیکوکاران دعوت شده کمک‌های خود را برای  پذیرایی از زائران اربعین حسینی به حساب 104047070007 بانک  ملی شعبه  بازار یزد واریز شود.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد