Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه:

پرسنل وظیفه ستون های امنیتی یک زندان محسوب می شوند


رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه گفت: پرسنل وظیفه ستون های امنیتی یک زندان محسوب می شوند و باید دارای ویژگی های نظم و نضباط کاری، هوشیاری و حسن اخلاق باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه توجیهی سربازان وظیفه و پرسنل بازداشتگاه ابرکوه با حضور دل آزاد رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال شهرستان در سالن فرهنگی ولایت مجموعه یاد شده برگزار شد.

محمد تقی دل آزاد در ابتدای این جلسه از تلاش های سربازان وظیفه بازداشتگاه در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای مددجویان و پرسنل مراتب تشکر و قدردانی را به جای آورد.

وی در راستای اهمیت نظم و امنیت در بازداشتگاه اظهار کرد: پرسنل وظیفه نقش بسزا و غیر قابل انکاری در ایجاد آرامش و ثبات امنیت در زندان ها ایفا می کنند؛ لذا آنان نباید هرگز از نقش آفرینی و اهمیت جایگاه خود غافل شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی یزد، دل آزاد خاطر نشان کرد: هر سرباز باید دارای سه شاخه نظم و نضباط کاری، هوشیاری و حسن اخلاق باشد تا بتواند در راستای نقش آفرینی و انجام وظایف خود به نحو مطلوب قدم بردارد. چرا که پرنسل وظیفه ستون های امنیتی یک زندان محسوب می شوند.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد