Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطاب به میراث فرهنگی ابرکوه؛ وقتی فقط 8 روز مانده به آغاز سال 1394؛

بهتر نبود جلو مدیر کل صدا و سیما استان آبروداری می کردید؟!


خب آقای دکتر! شما هم مثل بقیه مسافرین نوروزی سر وقت می رفتید مسافرت! یعنی چیه که در روزهای پایانی سال دقیقا وقتی فقط 8 روز مانده به آغاز سال جدید تشریف می آورید شهر ما ابرکوه؟!

سرو ابرکوه؛

صبح امروز جمعه، دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای استان یزد، قدم بر دیده ما نهاده و برای حضور در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همراه با فلاح زاده مدیر روابط عمومی صدا و سیما به شهرستان تشریف آوردند.


عصر امروز هم آقای دکتر به همراه فرماندار و امام جمعه ابرکوه از سرو کهن سال، خانه صولت و موزه مردم شناسی، خانه آقازاده و کوه گنبد عالی دیدن کرد.


تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به ورودی ایوان اصلی خانه تاریخی آقازاده می باشد. بنظر شما بد گفتیم که "چرا آقای دکتر زود آمدید؟"


روی سخنم با شماست مسئول میراث فرهنگی شهرستان! قصد جسارت نیست ولی مگر تمیز کردن و نظافت فضای 2 متری چقدر وقت گیر است؟ یا اینکه ما اشتباه می کنیم که یک هفته مانده به شروع سال جدید توقع داریم این بنای تاریخی که اینقدر سنگ آن را به سینه می زنیم، تمیز و مرتب باشد؟


احتمال ندارد و یا شاید هم برایتان غیر قابل تصور است که بعضی مسافرین نوروزی چند روز قبل از پایان سال مسافرت خود را شروع می کنند.


مسئولین محترم کمی دست بجنبانید امروز مدیر کل صدا و سیما استان تنها آمد، فردا ممکنه صدها نفر از گوشه و کنار ایران و یا حتی کشورهای خارجی برای دیدن جاذبه های گردشگری شهر تاریخی ابرکوه سرزده وارد شوند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد