Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عدو شود سبب خیر گرخدا خواهد

ترامپ در اوج نادانی دانایی کرده است/ چرا اسم حکومت عربستان در لیست محدودیت ها نیست؟


امام جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مسجد جامع گفت: رئیس جمهور آمریکا با اجرایی کردن طرح محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا در اوج نادانی، دانایی کرده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در حاشیه بحث تفسیری در مسجد جامع همزمان با اجرائی شدن دستور ترامپ در محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا گفت: در بستر انقلاب طی 4 دهه گذشته شاهد حکمت های الهی بوده ایم که هر کدام از تیر مزاحمت ها و آسیب های دشمن کمانه کرد و به خودشان برگشت.

حسینی تصریح کرد: اوّلین اقدام ترامپ در مخالفت با مهاجرت 7 کشور عمدتاً اسلامی به آمریکا عطف به نتیجه ما سبق است زیرا سئوال مردم دنیا این است که چرا اسم حکومت وهابی سعودی که ام الارهاب و پدرخوانده داعش بوده و به استناد سند خودشان عامل اصلی حادثه یازده سپتامبر است در لیست ممنوعیت مهاجرت نیست؟

وی خاطرنشان کرد: اشتباه مسئولین حکومتی ما این است که این طرح را توهین به مسلمانان و ملت ایران می دانند؛ مگر رفتن به آمریکا افتخار و موجب گشایش مشکلات است که نرفتن به آنجا توهین باشد؟! ملت ما باید باور کنند آمریکا جهنم است نه بهشت خیالی که بعضی القاء می کنند!

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: چه تعداد از آمریکائی ها تابعیت ایران را گرفته و در ایران زندگی می کند که ایرانیان کشته مرده زندگی در آمریکا باشند؟! چند دانشجوی آمریکائی در ایران تحصیل می کند که دانشجویان ما با خود کم بینی آرزوی رفتن به آمریکا دارند؟

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: آیا باید عزا بگیریم برای این که مغزهای ایرانی که باید برای هموطنان نیازمند خود خدمت کنند و کشورشان را اعتلا بخشند به آمریکا می روند و خدمت به یهود و نصارا را بر هموطنان مسلمان ترجیح می دهند؟ به جهنم که نمی توانند به آمریکا بروند.

حسینی افزود: ما نباید به آن نخبة علمی که آمریکا را بهشت موعود خود می داند و عمرش را در خدمت به دشمن شماره یک امت اسلام و شیطان بزرگ سپری می کند تا اینکه همانجا می میرد، مباهات کنیم؛ زیرا او یک وطن فروش خائن است. چه کمبودی در ایران اسلامی که کشور امام زمانتان و مأمن جهان اسلام است دارید که اینچنین کشته مرده آمریکا هستید؟

وی اضافه کرد: 250 میلیون اسلحه در دست مردم آمریکا است که هر روز مانند گنجشک آدم می کشند و به استناد گزارش اخیر سازمان ملل در آمریکا 20 برابر کشورهای توسعه یافته دیگر قتل انجام می گیرد؛ مگر خودتان اذعان ندارید که آمریکا سوّمین کشور پر تجاوز به زنان در جهان است؟! حال چنین کشوری را  پرچمدار تمدن و امنیّت می خوانید؟

این مقام مسئول تأکید کرد: ترامپ در اوج نادانی با اجرایی کردن طرح محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا ناخواسته دانایی کرده است! ما را که از ورود به حریم خانه خدا ممنوع کردند چه بهتر که از رفتن به حریم خانه شیطان هم محروم باشیم.  

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


نوستراداموس
اینم از اون حرفای دقیق و سنجیده بود????عجب مملکتی داریم بخدا
انشاالله خداوند حال همه ما رو خوب کنه
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ ۰۹:۴۷.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد