Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه با صدور بیانیه ای مطرح کرد

شعار «مرگ بر آمریکا» ماهیت اصلی انقلاب است/هیچ کس حق ندارد نهادی از ارکان نظام را تضعیف کند


امام جمعه ابرکوه طی صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن گفت: هیچ کس حق ندارد با سخنان به دور از واقعیت، نهادی از ارکان نظام و مسئولین را تضعیف کند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، طی صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن، اظهار کرد: اهمیت مضاعف راهپیمائی یوم الله 22 بهمن از آن جهت است که دشمن از پای ننشسته و هر روز در لباسی دام های بی شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند؛ پس بر ماست که امسال  شور و شعف مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

متن کامل بیانیه امام جمعه ابرکوه به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

« وَالْفَجْرِ، وَ لَیالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَ الْوَتْرِ»

انقلاب اسلامی که به حق اتفاقی شگرف، در یکی از پیچیده ترین مقاطع تاریخی با اراده الهی و تکیه بر ایمان و اسلام و رهبری بی نظیر و حضور آگاهانه آحاد مردم بود، به گونه‌ای معجزگون به پیروزی رسید و با سقوط طاغوت شاهنشاهی، «هندسه قدرت جهانی» را در برابر اقتدار و عظمت خود به چالش کشید.

با پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، دریچه های نور و امید به روی ملل ستم دیده جهان گشوده و روحی تازه در كالبد مستضعفان جهان دمیده شد.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و این ها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اهمیت مضاعف راهپیمائی یوم الله 22 بهمن از آن جهت است که دشمن از پای ننشسته و هر روز در لباسی دام های بی شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند؛ پس بر ماست كه با حضور خود در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی، علمی و فرهنگی وبا الهام از آموزه‌های دینی و اقتدا به سرور آزادگان، نسبت به صیانت از این دستاورد بزرگ، گام برداریم و22 بهمن امسال را شور و شعف مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته بخشیم.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است از زبان‌ ده‌ها میلیون جمعیت ایران به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی، چون موجی خروشان خشم امت اسلام را نسبت به حکام سلطه رقم خواهد زد.

تردیدی نیست موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های گوناگون مرهون "مقاومت" و "ایستادگی" معنادار آحاد جامعه در پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده است و این همان رمز عبور ایران اسلامی از همه گذرگاه ها و مانع تراشی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، به ویژه شیطان بزرگ، آمریکا است.

اینجانب ضمن تأکید بر حضور آحاد ملت بزرگ ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن یادآور می‌شوم، همه مسئولین و شخصیت‌ها باید بدانند رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت کلمه است؛ لذا هیچ کس حق ندارد با سخنان به دور از واقعیت، نهادی از ارکان نظام و مسئولین را تضعیف و یا با سخنان نسنجیده خود موجب خشنودی بدخواهان نظام اسلامی گردد.

سید ابراهیم حسینی
امام جمعه ابرکوه

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد