ذبح حقوق فرهنگیان یزد پیش پای منافع حزبی!
به گزارش یزد آوا به نقل از عصرفرهنگ؛ تبعات فساد 8000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان به قدری برای آینده دولت تدبیر سنگین بود که دولت را مجبور به برکناری وزیر آموزش و پرورش جهت جلوگیری از افشای ابعاد این رسوایی کرد. گفته می شود دولت می توانست با این مقدار به هر یک از فرهنگیان کشور مبلغی بیش از 9 میلیون تومان پرداخت کند. با این حال خبری از اعتراض، تحصن و یا حتی صدور یک بیانیه خشک و خالی از سوی مدعیان سینه چاک حقوق صنفی معلمان مخابره نشد.
اگر براستی عده ای دلسوز معلمین هستند، چرا نسبت به حقوق های نجومی و بی عدالتی در حق فرهنگیان سکوت کردند؟ چرا در برابر برداشت مستقیم از جیب معلمین سکوت اختیار کرده اند؟ واقعاً معلمین استان یزد از فساد 8000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بی خبرند و اعتراضی نسبت به آن ندارند؟!
حقیقت این است که دولت با بها دادن به انجمن های جناحی و همچنین تشکیل تعاونی هایی با محوریت فرهنگیان و سپردن تمام امور به دست سرسپردگان دولت در این مواقع اوضاع را به نفع خود کنترل می کند. به همین خاطر افرادی که در سال 93 در جمع معلمین معترض به وضعیت معیشتی، منافع خود را دنبال کرده و دولت قبلی را «غارتگر بیتالمالی» توصیف می کردند که «روی شاه و حکومت پهلوی را هم سفید کرده است» اکنون سکوت اختیار کرده اند.
این افراد اکنون به خوبی به ایفای نقش می پردازند و از بلند شدن هرگونه صدای مخالفتی از جامعه فرهنگیان استان جلوگیری می کنند. ارتباط اعضای این انجمن با مسئولین امنیتی – سیاسی استان و همچنین بده بستان هایی که با مسئول سابق و همه کاره فعلی دارند باعث افزایش این اثرگذاری شده است.
انتهای پیام/
مطالب مرتبط:
- رکورد فساد شکسته شد+تصاویر
- فساد 8000000000000 تومانی مدیرعامل اصلاحطلب و بیتفاوتی زنجیرهایها
- از اختلاس 8000 میلیاردی تا شلاقهای 30 هزار تومانی
- اختلاس این بار در بیمه دی!
- مفسدان اقتصادی از سرمایهگذاران خارجی هم اخاذی میکنند/ دستگاههای نظارتی عملکرد مطلوبی ندارند
- یک اقدام غیرقانونی دیگر در صندوق ذخیره فرهنگیان توسط رئیس جدید +اسناد
- روحانی 92: نام افراد مفسد نباید در جیب رئیس دستگاه اجرایی کشور باشد/روحانی 95: اگر فسادی هست، تبلیغ نکنیم!
- برگزاری سمینار غیرارزشی فاقد مجوز! در یزد و چند نکته
- طنز/ وقتی فیش های نجومی از نگاه نمایندگان فراکسیون امید لوث می شوند
گفتگو
| |
| |
| |
| |
|