Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد ابرکوه:

اولین مرحله جشن عاطفه ها، در ابرکوه برگزار می شود


مدیر کمیته امداد ابرکوه گفت: در اولین مرحله از برگزاری جشن عاطفه ها، 5 پایگاه آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، جشنی برپا شده است که نامش عاطفه هاست. جشنی که می توانی درآن رخت و لباس مهر و عاطفه بپوشی و دلت را به هر چه محبت است پیوند بزنی. فرقی هم ندارد چقدر آماده جشن باشی فقط کافی است دل به دریا بزنی به دریایی که موج هایش هم به مهربانی و محبت بر بدن سخت صخره فرود می آیند.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، جشن عاطفه ها را برنامه ای ملی در کشور خواند و گفت: جشن عاطفه ها امسال، با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی، در راستای رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت به روش های مختلف به خصوص با محوریت پایگاه ها اجرا می شود.

حسینی ادامه داد: پس از گذر زمان ضرورت ایجاد زمینه مشارکت، مبتنی بر نیاز و تغییر در نحوه تعامل با خیران، ایجاد روش های جدید برای جذب کمک های خیران و تسری فرهنگ نوع دوستی، تامین نیازهای دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی، کاهش هزینه و افزایش اثربخشی جشن در قالب چند گام اساسی معمول شده تا بتوان به وضع مطلوب و ایده آل در مناسبت جشن عاطفه ها دست یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه اضافه کرد: جشن عاطفه ها بر همین اساس، در سال جاری در دو مرحله برگزار می شود؛ مرحله اول آن فردا، 11 شهریورماه، با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد صورت می گیرد.

وی پایگاه هایی که فردا آمادگی جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را دارند را معرفی کرده و گفت: در سطح شهرستان 3 پایگاه آماده جمع آوری کمک های مردم است که این پایگاه ها مرکز نیکوکاری محله درب قلعه، مرکز نیکوکاری مصلی و پایگاه مستقر در میدان امام حسین(ع) می باشد.

حسینی تاکید کرد: در بخش بهمن، مرکز نیکوکاری مهردشت آماده جمع آوری کمک های مردمی است و در روستاهای بخش مرکزی نیز، ایست و بازرسی فراغه هدایای مردم را جمع آوری می کند.

این مقام مسئول یادآور شد: مرحله دوم جمع آوری کمک های مردمی، در تاریخ 10 مهرماه در کلیه مدارس می باشد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد