Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یکی از مبارزین انقلاب اسلامی:

با گروهی از جوانان بافقی و یزدی ساختمان مجاهدین خلق در تهران را تصرف کردیم / عده ای سودجو با چپاول بیت المال جوانان را به نظام بدبین کرده اند


یکی از مبارزین انقلاب اسلامی در بافق گفت: اکنون عده ای سودجو با چپاول بیت المال جوانان را به نظام بدبین کرده اند و این موضوع می تواند آفات زیادی را متوجه انقلاب کند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ حاج رضا فتاحی یکی از جوانان زمان انقلاب از فعالیت‌های خود در ایام انقلاب گفت: از طرف سنگ‌آهن برای کمیته بافق مأمور شدیم بعد از مدتی یزد اعلام کرد نیرو نیاز دارد و زمانی بود که سپاه قرار بود تأسیس شود. تعدادی به یزد رفتیم و حدود 50 روز در کمیته یزد مشغول به فعالیت بودیم.

وی در ادامه افزود: به ما گفتند تهران نیرو نیاز دارد چون سپاه تازه تشکیل‌شده بود پاسداران توسط گروه مجاهدین خلق ترور می‌شدند. در خیابان دهکده در تهران ساختمانی وجود داشت که دست مجاهدین خلق بود در این ساختمان حدود 10 تریلر کاغذ، روزنامه، اسلحه و دستگاه چاپ، حدود 600 موتورسیکلت و تعدادی ماشین که از ساواک بود توسط مجاهدین خلق جمع‌آوری‌شده وجود داشت.

این انقلابی در رابطه با چگونگی تصرف ساختمان مجاهدین خلق عنوان داشت: یک‌شب به ما گفتند بچه‌های انقلابی قصد گرفتن این ساختمان رادارند 14 نفر از بافق بودیم 20 نفر از یزد و 20 نفر بچه‌های کاشان و قمصر حضور داشتند. گروه مجاهدین خلق بدون هیچ‌گونه مقابله‌ای فرار کردند و این ساختمان با کل وسایل به دست بچه‌های انقلابی افتاد و حدود 45 روز از این ساختمان حفاظت کردیم.

فتاحی در خصوص زحماتی که مردم برای این انقلاب کشیدند اظهار داشت: خون‌های زیادی برای این انقلاب ریخته شده و مردم از جان و مال و فرزندان خود برای این انقلاب هزینه کردند کسی حق ندارد به این انقلاب دهن‌کجی کند که اگر چنین کاری کرد چوبش را خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: من فرزند زمانی هستم که ایران فقط 12 میلیون جمعیت داشت و در طول 24 ساعت نصف نان هم نداشتند بخورند ولی امروز با 80 میلیون جمعیت مردم در ناز و نعمت هستند امنیت هست و مردم باید قدر این انقلاب را بدانند.

فتاحی در خصوص کار بزرگی که امام خمینی (ره) در حق مردم ایران کرد بیان داشت: امام خمینی (ره) کسی بود که به ایرانی ارزش و بها داد شجاعت و شهامت داد و این چیز کمی نیست.

وی در ادامه گفت: جوانان امروز ناملایمات و سختی‌ها و رنج‌هایی که مردم در زمان‌های گذشته تحمل کردند را ندیدند به همین دلیل است که قانع نیستند. کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند امروز هم کار خود را انجام می‌دهند ولی متأسفانه عده‌ای سودجو از پست و مقام خود سوءاستفاده کردند و مال این مملکت را تصاحب کردند و این باعث شده جوانان نسبت به همه بدبین شوند.

فتاحی در پایان عنوان داشت: امنیتی که در ایران هست در هیچ جای دنیا نیست جوانان ما باید آگاه شوند که فقط ایران نیست که فقیر و کارتن‌خواب دارد حتی آمریکا که خود را برهمِ برتر می‌داند فقیر و کارتن‌خواب زیاد دارد.

انتهای پیام/آ

Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد