Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه عنوان کرد

برگزاری راهپیمایی روز قدس در 13منطقه ابرکوه


فرماندار ابرکوه گفت: همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم این شهرستان در 13 منطقه این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد کاظمی نسب فماندار ابرکوه در گفتگو با خبرنگار 15 دی افزود: امسال راهپیمایی روز قدس به لطف خدا متفاوت تر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مردم به تبعیت از امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خود را برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس آماده کرده اند و بار دیگر همبستگی خود را با مسلمانان مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

کاظمی نسب ادامه داد: روز جهانی قدس روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی است و مسلمانان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان خشم و انزجار خود را از اسراییل و هم پیمانانش اعلام خواهند کرد.

فرماندار ابرکوه اظهار کرد: راهپیمایی در مرکز شهرستان ساعت 12 از میدان امام حسین(ع) ابرکوه شروع می شود و راهپیمایان پس از عبور از خیابان شهید بهشتی و چهار راه سرو در مصلی نماز جمعه حضور خواهند یافت.

وی افزود: راهپیمایی در مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت 12 از میدان امام علی(ع) آغاز می شود و مردم در امامزادگان سید احمد و سید محمود محل برگزاری نماز جمعه حضور می یابند.

به گفته فرماندار ابرکوه راهپیمایی در بخش مرکزی ابرکوه از ساعت 11 از محله ها و روستاهای فراغه ، رحیم آباد، خسرآباد ، جلال آباد ، صادق آباد ، صفی آباد، ده عرب و ... آغاز می شود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد