Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بنیاد شهید ابرکوه خبر داد

برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ابرکوه در امامزاده عباسعلی(ع)


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی ابرکوه به مناسبت، گرامیداشت «روز شهدا» خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، در آستانه نزدیک شدن به بیست و دوم اسفند ماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز شهدا» نامگذاری شده است، اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان، طی نشستی جهت هماهنگی برنامه های این روز با یکدیگر گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست که در فرمانداری برگزار شد مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اظهار کرد: وظیفه بنیاد شهید خدمت به بازماندگان و خانواده شهدا می باشد. شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند لذا باید در رابطه با کارهایی که در راستای گرامیداشت یاد آن بزرگواران انجام می شود، توجه کافی داشته باشیم. 

کریمی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی همزمان با روز پنج شنبه مورخ 20 اسفند ماه 94 در آستان مقدس امامزاده عباسعلی(ع) روستای مریم آباد، دیدار مسئولین با خانواده های معظم شاهد، برپایی صبحگاه شهید و شهادت در کلیه مدارس شهرستان همراه با قرائت زندگی نامه و وصیت نامه شهدا از اهم برنامه های روز شهدا می باشد.

در ادامه مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از اعزام کاروان های راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و از مسئولین خواست تا در این زمینه، که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا صورت می گیرد، همکاری های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد