Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/محمدصادق دهستانی؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن یعنی حمایت همه‌جانبه از مسئولان انقلابی


نویسنده ابرکوهی نوشت: هنوز هستند مسئولانی که شبانه‌روز برای پیشرفت نظام اسلامی زحمت می‌کشند و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن یعنی حمایت از این مسئولان دلسوز.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدصادق دهستانی کارشناس مدیریت دولتی در یادداشتی نوشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی و پیروزی حق بر باطل بود که سر منشأ این موفقیت پیروی بی کم‌وکاست از رهبری آزاده و دینی و جان‌فشانی هزاران نفر در راستای این پیروزی بود.

پس از گذر سال‌ها در آستانه چهل‌سالگی این موهبت الهی قرار داریم و به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم که دشمنان حتی در خواب چنین پیشرفتی را برای ایران تصور نمی‌کردند.

هر جا پیشرفتی داشتیم ناشی از اعتماد به نیروهای داخلی بود
در بطن این پیروزی (پزشکی،نظامی، علمی و...) هرکجا به نیروهای داخلی که متشکل از جوانان تحصیل‌کرده و نخبگان بومی است ایمان آوردیم؛ به موفقیت‌ها و اختراعات گوناگونی دست‌یافتیم و جهان بشریت را مبهوت کردیم و در هر مرحله از تهدید و تحریم دشمن ترسیدیم و دست دوستی دادیم، لبخند زدیم و امید به همکاری شیطان بزرگ با جبهه حق را داشتیم، ضربه مهلکی خوردیم و منتظر ماندیم تا آنها بیایند و راه پیشرفت را باز کنند.

همچنان که در مسئله هسته‌ای مشهود است، تأسیسات هسته‌ای که حاصل چندین سال فعالیت نخبگان بومی بود را به امید وعده توخالی کدخدا نابود کردیم و حال بعد از مدت‌ها به دنبال ازسرگیری آن مسیر هستیم.

این تجربه‌های تاریخی و تلخ باید برای مسئولین سرلوحه باشد تا با تکیه به ساختارهای درونی، هراسی از تهدید و تحریم باقی نماند.

فشار اقتصادی ناشی ضعف مدیریت داخلی است
در ماه‌های اخیر شاهد گرانی صعودی اجناس و فشار اقتصادی به قشر ضعیف جامعه هستیم که مسئولین تحریم‌ها را محور اصلی این گرانی‌ها بیان می‌کنند و مشکلات به وجود آمده را عمدتاً از خارج می‌دانند.

حال سؤال این است که آیا امثال سلطان سکه، ارز و مفاسد اقتصادی دیگر از خارج آمده‌اند؟ نه!
موارد ذکرشده حاصل از کم‌کاری مسئولین در این زمینه و همکاری بعضی از آن‌ها با این باندها در مفاسد اقتصادی است که اخیراً تعدادی از آنها توسط قوه قضاییه شناسایی شده‌اند.

همچنان که رهبر انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۲ مردادماه ۹۷ در سخنان گهربار خود فرمودند: "اکثر کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین متفق هستند که عامل همه این مشکلات تحریم‌ها نیست بلکه ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت و سیاست‌گذاری اجرایی است" و درجایی دیگر از این سخنرانی فرمودند: "هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد."

متأسفانه ضعف مدیریت اجرایی در مسئولیت‌های مختلف، گزینش افراد در پست‌های مختلف بر اساس عدم شایستگی و انتخاب افرادی که خوی اشرافی گری دارند و توان درک فشار اقتصادی بر قشر ضعیف را ندارند؛ بیشترین عامل مشکلات به وجود آمده در این عرصه است، که در این شرایط سخت، مسئولین وفاداری هم هستند که شبانه‌روز خود را نذر این انقلاب فاطمی کرده‌اند و خستگی برای آن‌ها معنایی ندارد و جان خود را گذاشته‌اند تا این پرچم را متصل به پرچم مهدی فاطمه علیهم‌السلام کنند.

و در پایان سخن بدانیم که:
"شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن یعنی حمایت همه احزاب ایران اسلامی از این انقلاب و رهبری فقید آن حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و حمایت همه‌جانبه مردم از مسئولین وفادار به این انقلاب.

ان‌شاءالله که در این امر مثمر ثمر باشیم.

کارشناس مدیریت دولتی
محمدصادق دهستانی_ابرکوه
۲۱ بهمن‌ماه ۹۷
انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد